اعزام کاروان اورژانس برای ارائه خدمات به زائران اربعین از آذربایجان شرقی اعزام کاروان اورژانس برای ارائه خدمات به زائران اربعین از آذربایجان شرقی اعزام کاروان اورژانس برای ارائه خدمات به زائران اربعین از آذربایجان شرقی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام کاروان اورژانس برای ارائه خدمات به زائران اربعین از آذربایجان شرقی اعزام کاروان اورژانس برای ارائه خدمات به زائران اربعین از آذربایجان شرقی اعزام کاروان اورژانس برای ارائه خدمات به زائران اربعین از آذربایجان شرقی اعزام کاروان اورژانس برای ارائه خدمات به زائران اربعین از آذربایجان شرقی اعزام کاروان اورژانس برای ارائه خدمات به زائران اربعین از آذربایجان شرقی

اعزام کاروان اورژانس برای ارائه خدمات به زائران اربعین از آذربایجان شرقی

طی مراسمی اعزام کاروان اورژانس از استان آذربایجان شرقی به استان ایلام باحضور مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و مدیر دفتر حج و زیارت استان، در تبریز انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر ایران نژاد در مراسم بدرقه کاروان اورژانس اظهار داشت: حضور در راهپیمایی اربعین نشانگر عشق و ارادت به امام حسین (ع) و تامین نیاز معنوی شیعیان و ارادتمندان آن حضرت می باشد.


وی همچنین با اشاره به فرمایش امام صادق (ع) فرمود: زیارت اربعین نشانه مومن است و وقتی مومنین و شیعیان در این مسیر قدم می گذارند هم قدم و هم سفر می شوند با ولی خدا.


مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی بهترین عمل در این مسیر را دوری از گناه و خواندن نماز اول وقت دانست که موجب خوشنودی و رضایت امام زمان(عج) را در پی خواهد داشت.


وی افزود: توفیق دیگری که شامل حال شما عزیزان شده خدمت به زائرین سیدالشهدا است که ثوابش کمتر از ثواب زیارت نخواهد بود.


در ادامه این مراسم، دکتر فرزاد رحمانی رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: این کاروان در قالب 29  نفر کارشناس فوریت پزشکی، 10 دستگاه آمبولانس مجهز، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس، یک خودروی پشتیبانی و یک خودروی سیار نقلیه به استان ایلام اعزام شد.


وی افزود: تا چهارم آبان امسال این کاروان در مناطق یاد شده به زائران اباعبدالله الحسین خدمات فوریت های پزشکی ارائه خواهد داد.


مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: علاوه بر این 66 نفر تعدادی از پزشکان عمومی و متخصص و پرستاران مجرب این دانشگاه در مرزها مستقر و پاسخگوی نیازهای درمانی و پزشکی زوار خواهند بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران