نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت از مرز چذابه بازدید کرد

حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت عصر امروز از گذرگاه مرزی چذابه یکی ازکانون های اصلی تردد زائران اربعین حسینی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دراین بازدید که آقای علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج وزیارت و چند تن از معاونین و مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب را همراهی می کردند  نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت از خروجی پایانه مرزی چذابه  و بخش های مختلف این پایانه مرزی بازدید کرد و درگفتگو با مسئولان، کادر اجرایی  و زائرانی که درحال عبور از این گذرگاه برای ورود به خاک عراق بودند درجریان امکانات فراهم شده و وضعیت زائران اربعین حسینی و خدمت رسانی به آنها قرارگرفت.


حجت الاسلام والمسلمین نواب همچنین از تعدادی از مواکب مردمی از جمله موکب شهدای منا که به همت کارگزاران حج وزیارت استان خوزستان دراطراف پایانه مرزی چذابه برپا شده است دیدن کرد و با چند نفر از موکب داران  که درحال خدمت رسانی به زائران هستند گفت و گو کرد و به آنان خدا قوت وخسته نباشید گفت.


گفتنی است نماینده ولی فقیه درامورحج وزیارت امروزدر سفر به خوزستان از پایانه مرزی شلمچه در 15 کیلومتری غرب خرمشهرنیز بازدید کرد.


شلمچه و چذابه 2 کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند و دراین ایام چذابه روزانه پذیرای حدود 20 هزار زائرحسینی است که با عبور از این گذرگاه راهی عتبات عالیات  می شوند.  




مطالب مرتبط

نظرات کاربران