آیت الله ری شهری درگذشت رهبر شیعیان مدینه را تسلیت گفت آیت الله ری شهری درگذشت رهبر شیعیان مدینه را تسلیت گفت آیت الله ری شهری درگذشت رهبر شیعیان مدینه را تسلیت گفت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت الله ری شهری درگذشت رهبر شیعیان مدینه را تسلیت گفت آیت الله ری شهری درگذشت رهبر شیعیان مدینه را تسلیت گفت آیت الله ری شهری درگذشت رهبر شیعیان مدینه را تسلیت گفت آیت الله ری شهری درگذشت رهبر شیعیان مدینه را تسلیت گفت آیت الله ری شهری درگذشت رهبر شیعیان مدینه را تسلیت گفت

آیت الله ری شهری درگذشت رهبر شیعیان مدینه را تسلیت گفت

آیت الله عمری، ارادت ویژه ای به امام عصر ارواحنافداه داشت و انتظار می کشید که در دوران زندگی ، ایام ظهور آن حضرت را درک کند .

آيت الله محمد ري شهري  توليت آستان مقدس حضرت عبدالعظيم و رييس دانشكده حديث طي پيامي رحلت عالم رباني و فقيه مجاهد آیت الله محمد علي العمري را به پيروان اهل بيت در سراسر جهان ، شيعيان عربستان و خانواده آن زنده ياد تسليت گفت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری ، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم همچنین خدمات علمی، تبلیغی و اجتماعی فراوان این روحانی جلیل القدر را برای حفظ حوزه تشیع و مکتب اهل‌بیت (علیهم السلام) در سرزمین وحی و در کنار مرقد پیامبر اکرم (ص) و قبور خاموش ائمه بقیع (علیهم السلام) متذکرشده و مرارت‌ها و مشقت‌های بسیاری را که ایشان در این راه به جان خرید، خاطرنشان کرده است.

آقاي ري شهری ضمن يادآوری ديدارهای مکرر خود با آیت الله العمری در ایام حج ، اشاره نموده است که آن بزرگوار ارادت ويژه ای به امام عصر ارواحنافداه داشت و انتظار می کشید که در دوران زندگی ، ايام ظهور آن حضرت را درک کند .

در اين پيام آمده است: آیت الله العمري  سالهاي زيادي از عمر با بركت خود را براي ترويج مكتب اهل بيت صرف كرد شاگردان زيادي را تربيت كرد و در اين راه حدود چهار دهه از عمر خود را در زندان گذراند ملامت ها و سختي هاي طاقت فرسا را تحمل كرد ولي از تلاشهای مداوم خود نکاست . بي شك رحلت اين مرد خدا خسران عظيمي براي شيعيان عربستان به حساب مي آيد اما با عنايات و الطاف  الهي شاگردان  آن مرحوم و علما و بزرگان شيعه در عربستان ترويج و گسترش مكتب اهل بيت و اسلام ناب محمدي را بيش از پيش دنبال خواهند كرد و راهي را كه آن بزرگوار مي پيمود  با جديت تداوم خواهند داد .

در این پیام از درگاه حضرت حق مسئلت شده است؛ روح پاک آن عالم مجاهد را با ارواح پیغمبر و آلش محشور کند و به تمام بازماندگان صبر و اجر فراوان عنایت فرماید

مرحوم آیت الله عمری در عمر بابرکت نزدیک به 90 ساله خود منشا خدمات علمی و تبلیغی و اجتماعی بسیاری بود.

این عالم شیعی عربستان 45 سال از عمرش را در زندان های وهابیون عربستان سپری کرد .

علامه «شيخ محمدعلي العمري» ، همزمان با اربعين حسيني پس از سال‌ها تبليغ مكتب اهل‌البيت در سن يك‌صد سالگي در بيمارستان ملي مدينه دار فاني را وداع گفت.


| شناسه مطلب: 9790







نظرات کاربران