بیمه زائران اربعین بسیار ضروری است

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در دیدار مدیرکل بیمه‌های اشخاص شرکت بیمه ایران، بیمه زائران اربعین را بسیار ضروری خواند و خواستار حمایت‌های لازم در این جهت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجف نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق دردیدار محمدحسین اناری مدیرکل بیمه‌های اشخاص شرکت بیمه ایران، بیمه زائران اربعین را بسیار ضروری خواند و خواستار حمایت‌های لازم در این جهت شد.


وی افزود: با توجه به برخی اتفاقات و حوادثی که در مسیر راهپیمایی احتمال دارد برای زائران رخ دهد، ضرورت دارد که زائران قبل از عزیمت به عتبات در سامانه سماح نام‌نویسی کنند تا برای بیمه آن‌ها مشکلی رخ ندهد.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق تصریح کرد: امسال تاکنون حدود دو میلیون و 500 هزار زائر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح نام‌نویسی کرده‌اند که این آمار در سالیان گذشته سابقه نداشته است و نشان می‌دهد خود زائران نیز به اهمیت و جایگاه بیمه پی برده‌اند.


وی یادآور شد: بیمه نیز باید خدمات خود را به زائران اربعین افزایش دهد و بدانید هر قدمی که برای زائران بر می‌دارید این خدمت‌رسانی و خدمات‌دهی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) افزون بر ماندگاری معنوی، اثر دنیوی خود را خواهد داشت و هرگز در نزد اهل‌بیت علیهم‌السلام این خدمات بی‌پاسخ نخواهد ماند.


| شناسه مطلب: 97905







نظرات کاربران