در آستانه اربعین؛

همایش بزرگ موکب داران ایرانی در کربلای معلا برگزار شد

در آستانه اربعین حسینی، همایش بزرگ موکب داران ایرانی از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات در حرم مطهر حسینی در کربلای معلا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، هم‌زمان با ورود زائران ایرانی به عتبات عالیات و در آستانه اربعین حسینی، همایش بزرگ موکب داران ایرانی از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات در سالن همایش‌های خاتم‌الانبیاء حرم مطهر حسینی در کربلای معلا برگزار شد.


در ابتدای این مراسم قاسم سراجان مسئول قرارگاه ستاد بازسازی عتبات در کربلای معلا به موکب داران ایرانی خیرمقدم گفت و خواستار آغاز فعالیت‌های زودهنگام آن‌ها شد.


وی گفت: طبق برنامه زمان‌بندی قرار است فعالیت موکب داران ایرانی از دهم صفر آغاز شود؛ اما با توجه به اینکه امسال زائران اربعین زودتر از سال‌های گذشته به عراق سفرکرده‌اند، درخواست می‌شود که فعالیت خود را زودتر آغاز کنند تا اسکان زائران برطرف شود.


در ادامه این همایش حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با ارائه گزارشی از برنامه‌های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در اربعین، خواستار توجه هر چه بیشتر موکب داران به برگزاری برنامه‌های فرهنگی شد و گفت: امیدواریم که موکب داران با برنامه‌ریزی درست و دقیق، برنامه‌های فرهنگی خود را در اربعین بهتر از سال گذشته برگزار کنند.


| شناسه مطلب: 97907







نظرات کاربران