پیش‌بینی حضور 50 میلیون زائر از 75 ملیت در عتبات

معاون استاندار کربلا در همایش موکب داران ایرانی در کربلای معلا از پیش‌بینی حضور 50 میلیون زائر از 75 ملیت در عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، سید عادل موسوی معاون استاندار کربلا در همایش بزرگ موکب داران ایرانی در سالن همایش‌های خاتم‌الانبیاء حرم مطهر حسینی در کربلای معلا گفت: مردم عراق عشق شان این است که از زائران اربعین حسینی استقبال و پذیرایی کنند.


وی پذیرایی از زائران اربعین را افتخار بزرگی برای مردم عراق دانست و افزود: همه نهادها، ارگان‌ها و مسئولان و مردم عراق به دنبال خدمتگزاری به زائران اربعین هستند و از اینکه امسال شاهد حضور گسترده زائران ایرانی هستیم، این را افتخار می‌دانیم و با گرمی از آن‌ها پذیرایی می‌کنیم.


موسوی خاطرنشان کرد: برای استقبال از زائران اربعین همه زیرساخت‌های لازم را فراهم کردیم تا زائران مشکلات کمتری را داشته باشند و بتوانند به زیارت امام حسین (ع) بروند، امیدواریم که در این مسیر با مشکلی روبرو نشوند.


وی به آمار حضور زائران جهان اسلام در عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود آمار زائران در عتبات امسال به 50 میلیون زائر از 75 ملیت برسد که این آمار در گذشته سابقه نداشته است.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران