مجهزترین موکب ایرانی در کربلای معلا راه‌اندازی می‌شود

موکب «شباب الامام الخامنه‌ای» از سوی جمعی از جوانان ایرانی به‌منظور ارائه خدمت‌رسانی بهتر به زائران کشورمان از 19 مهرماه در کربلای معلا راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع‌رسانی حج از کربلا، هم‌زمان با آغاز مراسم راهپیمایی اربعین حسینی از مسیر نجف اشرف به کربلای معلا، فعالیت موکب «شباب الامام الخامنه‌ای» از 19 مهرماه در کربلای معلا آغاز می‌شود.


موکب «شباب الامام الخامنه‌ای» یکی از مجهزترین موکب‌های ایرانی است که در شارع شهدا (خیابان شهدا) واقع‌شده است و به‌صورت شبانه‌روزی به زائران ایرانی خدمات پذیرایی، اسکان، تغذیه و سایر موارد را ارائه می‌کند.


این موکب که پنج سال از فعالیت آن می‌گذرد، دارای امکانات مناسبی است و تمامی زائران مستقر در این موکب به‌صورت تختی اسکان داده می‌شوند و ظرفیت پذیرش این موکب 1700 نفر زائر و 300 نفر عوامل اجرایی است.


در این موکب با راه اندازی حسینیه، بهداری و طب سنتی، آشپزخانه مجهز، لباسشویی،  سرویس‌های بهداشتی و حمام‌های متعدد و مجهز، مکان مناسبی برای اسکان زائران فراهم‌شده است.


طبق گفته مسئولان این موکب، زائران تنها یک‌بار در سال می‌توانند برای اسکان از این امکانات استفاده کنند و در ایام اربعین حسینی دو وعده سه‌روزه و دو وعده چهار روز برای زائران در نظر گرفته‌شده است.


| شناسه مطلب: 97914




اربعین موکب



مطالب مرتبط

نظرات کاربران