کارگاه آموزشی توجیهی مبلغین اربعین حسینی استان لرستان برگزار شد

به همت دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان کارگاه آموزشی توجیهی مبلغین اربعین حسینی استان لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، کارگاه آموزشی، توجیهی مبلغین و موکب داران اربعین حسینی در استان لرستان به همت دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.


حجت الاسلام سعید مهدوی مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان لرستان در کارگاه آموزشی روحانیون ویژه پیاده روی اربعین با اشاره به اینکه لرستان ۴۲ موکب برای پیاده روی اربعین دایر کرده است، اظهار داشت: از این تعداد ۲۷ موکب در عراق و ۱۷ موکب در مسیر زائران اربعین در لرستان است.


وی با بیان اینکه در این موکب ها نیاز است شرایط برگزاری نماز جماعت فراهم شود، تصریح کرد: در این راستا برای پاسخگویی به سوالات زائران اربعین، همه مواکب روحانی و مبلغ دارند. در برخی مواکب نیز بیش از یک روحانی مستقر شده است.


مسئول کمیته فرهنگی اربعین استان لرستان با تاکید بر اینکه روحانیون باید تلاش کنند در خیل جمعیت زائران اربعین حسینی حضور داشته باشند و به کربلا اعزام شوند، افزود: روحانیونی که نمی توانند در این سفر معنوی شرکت کنند، در مواکب اربعین حضور یابند و در میان زائران حسینی باشند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران