آخرین وضعیت جوی کربلا و نجف آخرین وضعیت جوی کربلا و نجف آخرین وضعیت جوی کربلا و نجف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آخرین وضعیت جوی کربلا و نجف آخرین وضعیت جوی کربلا و نجف آخرین وضعیت جوی کربلا و نجف آخرین وضعیت جوی کربلا و نجف آخرین وضعیت جوی کربلا و نجف

آخرین وضعیت جوی کربلا و نجف

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه آسمان نجف امروز و فردا صاف است، گفت:‌ در شهرهای کاظمین، بصره و کربلا نیز آسمان امروز و فردا صاف است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی مسیر حرکت زائران و شهرهای کربلا، بصره، کاظمین و نجف، اظهار داشت: امروز در مرز خسروی آسمان صاف تا قسمتی ابری است و فردا آسمان در مرز خسروی صاف خواهد بود.


وی ادامه داد:‌ آسمان مهران امروز نیمه ابری همراه با افزایش باد است ضمن آنکه فردا آسمان مهران صاف تا کمی ابری به همراه وزش باد پیش‌بینی می‌شود. 


مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان شلمچه صاف تا کمی ابری است و فردا همین شرایط در این مرز حاکم است.


ضیائیان با بیان اینکه آسمان نجف امروز و فردا صاف است، گفت:‌ در شهرهای کاظمین، بصره و کربلا نیز آسمان امروز و فردا صاف است.


وی افزود: در ایلام امروز آسمان نیمه ابری همراه با افزایش باد و فردا صاف تا کمی ابری به همراه وزش باد خواهد بود. 


مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد:‌ در اهواز امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری و فردا صاف پیش بینی می‌شود، همچنین در کرمانشاه امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری و فردا صاف تا کمی نیمه ابری خواهد بود.


ضیائیان اظهار داشت: فردا اهواز با بیشینه دمای 40 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهر‌کرد با کمینه دمای 1 درجه بالای صفر سردترین مرکز استان خواهد بود. 


| شناسه مطلب: 97926




کربلا نجف آب و هوا



مطالب مرتبط

نظرات کاربران