پادشاه عربستان دستور اقدام همگانی برای مقابله با سیل در جده را صادر کرد پادشاه عربستان دستور اقدام همگانی برای مقابله با سیل در جده را صادر کرد پادشاه عربستان دستور اقدام همگانی برای مقابله با سیل در جده را صادر کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پادشاه عربستان دستور اقدام همگانی برای مقابله با سیل در جده را صادر کرد پادشاه عربستان دستور اقدام همگانی برای مقابله با سیل در جده را صادر کرد پادشاه عربستان دستور اقدام همگانی برای مقابله با سیل در جده را صادر کرد پادشاه عربستان دستور اقدام همگانی برای مقابله با سیل در جده را صادر کرد پادشاه عربستان دستور اقدام همگانی برای مقابله با سیل در جده را صادر کرد

پادشاه عربستان دستور اقدام همگانی برای مقابله با سیل در جده را صادر کرد

امیر عبدالله پادشاه عربستان به مقامات این کشور دستور داد خود را برای مقابله با خرابی های ناشی از باران های سیل آسا که در جده می بارد، آماده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سیل ناشی از باران های سیل آسا در سال دو هزار و نه در جده یکصد و بیست و سه کشته برجا گذاشته بود.

به گفته خبرگزاری رسمی اس پی ای SPA عربستان ، پادشاه دستور بسیج تمامی سازمان های مربوطه را برای مقابله با خرابی های گسترده ناشی از سیل در جده و حومه آن صادر کرده است.

این خبرگزاری افزود: quotation mark وزیر دارایی نیز دستور اختصاص مبالغ مورد نیاز برای گروه های امدادی و دیگر گروه ها را دریافت کرد.

quotation mark پادشاه عربستان که پس از عمل جراحی در اواخر سال دو هزار و ده در آمریکا ، دوره نقاهت خود را در مغرب طی می کند، هشدار داد هر که در این خصوص سهل انگاری کند به شدت مجازات خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از ریاض،هیچ آماری تاکنون از طوفان های جدید عربستان منتشر نشده است.


| شناسه مطلب: 9793







نظرات کاربران