نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت وارد شهر نجف شد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به منظور شرکت در مراسم باشکوه اربعین حسینی،‌ عصر امروز وارد شهر نجف اشرف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج،‌ حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در صدر هیئتی به منظور شرکت در مراسم اربعین حسینی،‌ عصر امروز وارد شهر نجف اشرف شد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در بدو ورود به فرودگاه نجف گفت: یکی از برنامه های بعثه مقام معظم رهبری در عتبات عالیات توجه به برنامه های فرهنگی و زیارت در مناسبت های مختلف مذهبی همچون ایام عرفه و اربعین حسینی است که خوشبختانه برنامه های روز عرفه امسال به خوبی در عتبات برگزار شد.
وی افزود: با توجه به اینکه ایام عرفه با ایام حج همزمان است و ما در این ایام به دلیل حضور در حج، توفیق حضور در عرفه را نداشتیم، از این رو در اربعین حسینی خدمت عزیزان خدمتگزار زائران حسینی رسیدیم تا ضمن خداقوت و خسته نباشید،‌ برنامه هایی را که نیاز به پشتیبانی از ایران اسلامی دارد شناسایی و برای برگزاری بهتر، آن ها را کمک کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین نواب تصریح کرد: برنامه های بسیار خوبی در ایام اربعین حسینی هر سال با همکاری بعثه مقام معظم رهبری در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلا برگزار می شود و امسال همکاری بسیار خوبی با کمیته فرهنگی اربعین وجود دارد و کمیته فرهنگی هم توانسته است به خوبی در این ایام بدرخشد.
وی با بیان اینکه برنامه های کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین تاثیرگذار بوده است،‌ ادامه داد: در این سفر از نزدیک ناظر برخدمات رسانی به زائران اربعین حسینی می باشیم تا بتوانیم در آینده برای ارائه بهتر و بیشتر این خدمات، پشتیبانی لازم را انجام دهیم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران