آیت الله مقتدایی: رحلت آیت الله العَمری جهان اسلام را عزادار کرد آیت الله مقتدایی: رحلت آیت الله العَمری جهان اسلام را عزادار کرد آیت الله مقتدایی: رحلت آیت الله العَمری جهان اسلام را عزادار کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت الله مقتدایی: رحلت آیت الله العَمری جهان اسلام را عزادار کرد آیت الله مقتدایی: رحلت آیت الله العَمری جهان اسلام را عزادار کرد آیت الله مقتدایی: رحلت آیت الله العَمری جهان اسلام را عزادار کرد آیت الله مقتدایی: رحلت آیت الله العَمری جهان اسلام را عزادار کرد آیت الله مقتدایی: رحلت آیت الله العَمری جهان اسلام را عزادار کرد

آیت الله مقتدایی: رحلت آیت الله العَمری جهان اسلام را عزادار کرد

مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی ، ارتحال عالم مجاهد آیت الله شیخ محمد علی‌العَمری رهبر شیعیان عربستان را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در پيام آيت‌الله مرتضي مقتدايي آمده است: خبر تأثر برانگيز رحلت عالم مجاهد آيت‌الله شيخ محمد علي العمري جهان اسلام و تشيع را عزادار كرد. رحلت اين عالم جليل‌القدر صدمه جبران ناپذيري براي حوزه‌هاي علميه به شمار مي‌آيد.

در ادامه اين پيام آمده است: آن فقيد بزرگوار بهترين پناهگاه شيعيان عربستان و زائران و حجاج شيعه‌اي بود كه دل زخم خورده خويش از بي‌مهري گروه‌هاي متعصب و تندرو را در حسينيه ساده و بي‌آلايش او مرهم مي‌نهادند.

در اين پيام تصريح شده است: آيت الله العمري، نمونه مثال زدني صبر، تقوا، زهد و استقامت در دفاع از مكتب اهل‌بيت‌(ع) و دفاع از حقوق شيعيان بود و عمر خويش را وقف خدمت به شيعيان كرد.

در بخش پاياني اين پيام آمده است: مديريت حوزه‌هاي علميه اين ضايعه دردناك را به محضر حضرت بقية ‌الله ‌الاعظم‌(عج)، مقام‌معظم‌رهبري، آيت‌الله خامنه‌اي، مراجع عظام، علماي اعلام و شيعيان مدينه منوره به ويژه فرزند گراميش حجت‌الاسلام والمسلمين شيخ كاظم‌ العمري تسليت عرض كرده، از خداوند متعال رحمت و مغفرت را براي اين عزيز و صبر و اجر را براي بازماندگان طلب مي‌كند.


| شناسه مطلب: 9794







نظرات کاربران