هتل کوثر برای اسکان زائران ایرانی در دهه فجر در نجف اشرف افتتاح می‌شود

رئیس سازمان حج و زیارت در حاشیه بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از هتل در حال ساخت کوثر در نجف اشرف گفت: در تلاش هستیم که این هتل را در دهه فجر افتتاح کنیم تا مورد استفاده زائران ایرانی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از نجف اشرف، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و آقای علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت، امروز از هتل در حال ساخت کوثر در نجف اشرف بازدید کردند.


در این بازدید معاون فرهنگی بعثه و نمایندگان بعثه رهبری در عراق و نجف اشرف، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت را همراهی می‌کردند.


سرپرست حجاج ایرانی در حاشیه این بازدید از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته مهندسان و متخصصان ایرانی در ساخت این هتل تقدیر کرد و تلاش آن‌ها را ماندگار دانست.


رئیس سازمان حج و زیارت نیز در حاشیه این بازدید گفت: در تلاش هستیم که ان‌شاءالله این هتل را در دهه فجر افتتاح کنیم و مورد استفاده زائران ایرانی در نجف اشرف قرار گیرد.


امین بلوچی سرپرست کارگاه ساخت هتل کوثر در حاشیه این بازدید از مراحل ساخت این هتل و امکانات و ظرفیت‌های آن گزارشی ارائه کرد و گفت: این هتل در زمینی به مساحت 2100 متر مربع در 9 طبقه و زیربنای 21 هزار متر مربع در حال ساخت است و پس از آماده شدن پذیرای زائران ایرانی خواهد بود.


وی با بیان اینکه در حال حاضر 98 درصد عملیات ساخت هتل کوثر پیشرفت فیزیکی داشته است، ‌یادآور شد: در این هتل 236 اتاق و 700 تخت درنظر گرفته شده است و 95 درصد مصالح به کارگرفته شده از مصالح و کالاهای ایرانی است که در صرفه‌جویی اقتصادی و کیفیت بسیار مناسب بوده است.


 


| شناسه مطلب: 97953







نظرات کاربران