مراجعه حدود 334 هزار زائر به مراکز پزشکی در مدت 5 روز در عتبات

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در حاشیه بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت از درمانگاه هلال احمر«نباء» در نجف اشرف از مراجعه حدود 334 هزار زائر در مدت پنج روز به مراکز پزشکی حج و زیارت در عتبات خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از نجف اشرف، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و آقای علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت در سومین روز سفر خود به عتبات عالیات و به منظور بررسی وضعیت خدمت رسانی مرکز پزشکی حج و زیارت به زائران اربعین از درمانگاه نباء در نجف اشرف بازدید کردند و در جریان روند فعالیت های پزشکی این مرکز قرار گرفتند.


دکتر محمدتقی حلی ساز رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در حاشیه این بازدید از خدمت رسانی به حدود 334 هزار زائر در مدت پنج روز گذشته خبر داد و گفت: حجم مراجعات زائران به مراکز درمانی جمعیت هلال احمر در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است به گونه ای که هم اینک روزانه بیش از 60 هزار زائر به مراکز درمانی مراجعه می کنند.


وی با اشاره به گلایه برخی زائران از وضعیت ارائه خدمات درمانی یادآور شد: به دلیل افزایش مراجعات و همچنین کمبود زیرساخت ها در عراق گاهی با کمبود امکانات به منظور خدمت رسانی بیشتر به زائران روبه رو می شویم اما با همه این مشکلات، تیم پزشکی به صورت شبانه روزی خدمت رسانی به زائران حسینی را انجام می دهد.


در ادامه این بازدید با توجه به گلایه برخی زائران از بیمه خدمات درمانی، ‌رئیس سازمان حج و زیارت به صورت میدانی موضوعات مطرح شده را پیگیری کرد و به درخواست های مطرح شده از سوی زائران پاسخ داد.


 


| شناسه مطلب: 97957







نظرات کاربران