پارکینگ مرز شلمچه پر نشده است پارکینگ مرز شلمچه پر نشده است پارکینگ مرز شلمچه پر نشده است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پارکینگ مرز شلمچه پر نشده است پارکینگ مرز شلمچه پر نشده است پارکینگ مرز شلمچه پر نشده است پارکینگ مرز شلمچه پر نشده است پارکینگ مرز شلمچه پر نشده است

پارکینگ مرز شلمچه پر نشده است

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: پارکینگ مرز شلمچه پر نشده است و مساله خاصی برای تردد با خودروهای شخصی به این مرز وجود ندارد.

کوروش مودت در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت تردد خودروهای شخصی و پارکینگ مرز شلمچه، اظهار کرد: پارکینگ مرز شلمچه پر نشده است و مساله خاصی برای تردد با خودروی شخصی به این مرز وجود ندارد.


وی افزود: در حال حاضر در پارکینگ 50 هکتاری در نظر گرفته‌شده برای استقرار خودروهای شخصی، بیش از 22 هزار و 500 خودرو پارک شده و این پارکینگ در حال پر شدن است.


فرماندار ویژه خرمشهر با اشاره به در نظر گرفتن یک پارکینگ 30 هکتاری جایگزین در شلمچه، تصریح کرد: در صورت پر شدن پارکینگ فعلی، می‌توان از این پارکینگ 30 هکتاری نیز استفاده کرد. 11 پارکینگ دیگر نیز در سطح شهر و مسیرهای منتهی به پایانه در نظر گرفته شده تا در صورت پر شدن این پارکینگ 50 هکتاری، از این پارکینگ‌ها استفاده شود.


وی گفت: مساله خاصی در بحث تردد و حضور خودروهای شخصی در مرز شلمچه وجود ندارد و زائران اربعین می‌توانند با خودروی شخصی به شلمچه بیایند و خودروی خود را در پارکینگ‌های در نظر گرفته‌شده پارک و سپس به کشور عراق سفر کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران