میزبانی شیرین از زائرانی رنج‌دیده در طریق الحسین نائین میزبانی شیرین از زائرانی رنج‌دیده در طریق الحسین نائین میزبانی شیرین از زائرانی رنج‌دیده در طریق الحسین نائین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
میزبانی شیرین از زائرانی رنج‌دیده در طریق الحسین نائین میزبانی شیرین از زائرانی رنج‌دیده در طریق الحسین نائین میزبانی شیرین از زائرانی رنج‌دیده در طریق الحسین نائین میزبانی شیرین از زائرانی رنج‌دیده در طریق الحسین نائین میزبانی شیرین از زائرانی رنج‌دیده در طریق الحسین نائین

میزبانی شیرین از زائرانی رنج‌دیده در طریق الحسین نائین

مسؤول موکب طریق الحسین نائین گفت: دست‌نوشته‌های زائران پاکستانی در این موکب جمع‌آوری می‌شود و تقریبا همه آن‌ها از میزبانی ایرانی‌ها رضایت دارند و اظهار می‌کنند که شرایط برای آن‌ها در کشور خودشان یعنی پاکستان سخت‌تر از ایران بوده است.

حسین میرزابیگی در گفت‌گو با خبرنگار الاربعین با اشاره به برپایی موکب برای مسافران خارجی درشهرستان نائین در استان اصفهان اظهار داشت: زائرانی که از مسیر میرجاوه وارد کشور شده و مسیر زاهدان تا یزد را پیموده و به نائین می‌رسند ما در امامزاده نائین میزبان آن‌ها در موکب «طریق الحسین» خواهیم بود.                                                        


مسؤول موکب طریق الحسین نائین افزود: پذیرایی ما از این زائران بسته به زمان رسیدن آن‌ها به نائین دارد، اگر صبح وارد نائین شوند به آن‌ها صبحانه و اگر ظهر تا شب برسند با عصرانه از آن‌ها پذیرایی می‌کنیم؛ به دلیل اینکه مسافت میرجاوه تا نائین طوری است که معمولا بعد از ظهر تا صبح به نائین واردمی‌شوند.


وی بیان داشت: این افراد توسط خودروهای مختلف از پاکستان وارد کشور شده؛ ولی تعداد کمی هم با خودروهای ایرانی تردد می‌کنند و تعداد افراد در هرخودرو کمتر از 50 نفر نیست. 


میرزابیگی در پاسخ به این سوال که این موکب تا چه زمانی برپا خواهد بود، اظهار داشت: ما تا هرساعت و هر زمانی که زائران حضور داشته باشند، آماده خدمت‌رسانی خواهیم بود؛ ضمن آنکه فعلا برنامه‌ای برای بازگشت مسافران نداریم، اما این آمادگی وجود دارد که میزبان آن‌ها در مسیر برگشت هم باشیم .


مسؤول موکب طریق الحسین نائین درباره نحوه تأمین هزینه‌های این موکب نیز گفت: برخی از دوستان محب اهل بیت در نائین و اصفهان و همچنین مردم نائین از هر جهت به ما در برپایی این موکب کمک کرده‌اند.


وی درباره مهمترین مشکل زوار پاکستانی افزود: مهمترین مشکلی که آن‌ها دارند بحث گازوئیل است که ما در نائین سعی کرده‌ایم از طریق صحبت با برخی مقامات شهرستان این موضوع را حل کنیم، ولی به طور کلی برای آن‌ها در مسیر حرکتشان این موضوع وجوددارد.                                                                      


میرزابیگی با اشاره به اینکه زوار پاکستانی از خدمت‌رسانی ایرانی ها به آن‌ها رضایت دارند، تصریح کرد: دست‌نوشته‌های حضور آن‌ها در موکب جمع‌آوری می‌شود و تقریبا همه آن‌ها از میزبانی ایرانی‌ها رضایت دارند و اظهار می‌کنند که شرایط برای آن‌ها در کشور خودشان یعنی پاکستان سخت‌تر از ایران بوده است.




نظرات کاربران