آغاز به کار نرم افزار موبایلی مصباح برای زائران اربعین آغاز به کار نرم افزار موبایلی مصباح برای زائران اربعین آغاز به کار نرم افزار موبایلی مصباح برای زائران اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز به کار نرم افزار موبایلی مصباح برای زائران اربعین آغاز به کار نرم افزار موبایلی مصباح برای زائران اربعین آغاز به کار نرم افزار موبایلی مصباح برای زائران اربعین آغاز به کار نرم افزار موبایلی مصباح برای زائران اربعین آغاز به کار نرم افزار موبایلی مصباح برای زائران اربعین

آغاز به کار نرم افزار موبایلی مصباح برای زائران اربعین

مدیر کل فناوری اطلاعات سازمان حج و زیارت از آغاز به کار نرم افزاری موبایلی مصباح خبرداد و گفت: این نرم افزار برای راهنمایی زایران تدارک دیده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج؛ محمد تقی قادری درباره راه اندازی نرم افزار موبایلی مصباح برای زائران اربعین حسینی اظهار کرد: سازمان حج و زیارت که به عنوان متولی راهنمایی و مدیریت امور راهنمایان و اشیای گمشده محسوب می شود این نرم افزار را برای تسهیل امور زائران عزیز راه اندازی کرده است.


وی با اشاره به امکانات نرم افزارمصباح افزود: راهنمایی زائر به اماکن مورد نظر از روی نقشه یکی از امکانات این نرم افزار محسوب می شود.


مدیرکل دفتر بودجه، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان حج و زیارت اضفه کرد: زائر در صورت گم کردن همراه خود، می تواند مشخصات فرد همراه را در نرم افزار ثبت نماید تا اگر فرد همراه پیدا شد، اطلاع رسانی لازم از طریق پایگاه های راهنمایی مستقر در عراق به فرد ثبت کننده درخواست انجام شود.


قادری در خصوص خدمات این نرم افزار بابت اشیا گمشده نیز اظهار کرد: زائر در صورت گم کردن ملزومات همراه خود، می تواند مشخصات شی مفقودی را در دسته بندی های مشخص، در نرم افزار مصباح ثبت کند تا به محض پیدا شدن آن، اطلاع رسانی لازم از سوی پایگاههای مستقر در عراق انجام شود.


به گفته وی، تلفن های ضروری همانند مراکز درمانی و دفاتر بیمه ای نیز در این نرم افزار گنجانده شده است.


قادری با بیان اینکه انتقادات و پیشنهادات در نرم افزار موبایلی مصباح قابل ثبت خواهد بود، گفت: زائر می تواند کاستی های موجود در ارائه خدمات را در این نرم افزار ثبت کند؛ همچنین در راستای ارتقای سطح خدمات نیز پیشنهادات ثبت شده مورد توجه قرار    می گیرد.


وی افزود: ضمنا زائر می تواند هرگونه رخداد و حادثه ای را که می بایست به اطلاع مسئولان امر رسانده شود، ثبت کند.


مدیر کل دفتر بودجه ، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: آخرین اخبار و اطلاعیه ها در خصوص اربعین نیز در این نرم افزار به اطلاع زائران خواهد رسید.




نظرات کاربران