اجرای برنامه‌های متنوع کاروان نور اربعین در حرم علوی اجرای برنامه‌های متنوع کاروان نور اربعین در حرم علوی اجرای برنامه‌های متنوع کاروان نور اربعین در حرم علوی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اجرای برنامه‌های متنوع کاروان نور اربعین در حرم علوی اجرای برنامه‌های متنوع کاروان نور اربعین در حرم علوی اجرای برنامه‌های متنوع کاروان نور اربعین در حرم علوی اجرای برنامه‌های متنوع کاروان نور اربعین در حرم علوی اجرای برنامه‌های متنوع کاروان نور اربعین در حرم علوی

اجرای برنامه‌های متنوع کاروان نور اربعین در حرم علوی

کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران، در دومین روز فعالیت خود در عراق در راستای اجرای برنامه‌های تبلیغی و ترویجی قرآن و تلاش برای پررنگ کردن نقش قرآن در قیام سیدالشهدا(ع) برنامه‌های متنوعی را اجرا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران، در دومین روز فعالیت خود در کشور عراق، روز شنبه (20 مهرماه) در راستای اجرای برنامه‌های تبلیغی و ترویجی قرآن و تلاش برای پررنگ کردن نقش قرآن در قیام سیدالشهدا(ع) برنامه‌های متنوعی را اجرا کرد.


از جمله مهمترین برنامه های این کاروان می توان به تلاوت اذان گاهی و اقامه نماز صبح در صحن حضرت زهرا(س) حرم حضرت امیر(ع) توسط سیدسعید رحیمی، از قاریان ممتاز استان گلستان اشاره کرد.


همچنین برپایی محفل انس با قرآن کریم با نوای حامد علیزاده، قاری برجسته کشورمان و اجرای گروه تواشیح انوارالهدی قم در حرم علوی از دیگر برنامه های اجرا شده بود.


تلاوت اذان گاهی مهدی غلامنژاد، قاری بین المللی کشورمان در شبستان صحن حضرت زهرا(س) حرم حضرت علی(ع)  و نیز اجرای اذان توسط  یوسف صادقی پور، از قاریان قمی و عضو گروه تواشیح انوارالهدی قم نیز از جمله دیگر فعالیت های کاروان نور اربعین در حرم امن علوی بود.


گفتنی است، مهدی غلام‌نژاد، حبیب صداقت از تهران، قاسم مقدمی از خوزستان، حامد علیزاده و علی حصاری از خراسان رضوی، سعید رحیمی از گلستان، یوسف ایزدی از گیلان و مهدی سعادتی‌کیا از لرستان از جمله قاریان این کاروان هستند. همچنین گروه تواشیح و هم‌خوانی طوبی از تهران و انوارالهدی از قم از گروه‌های همراه کاروان نور هستند که به اجرای مراسم متنوع و ابتهال‌خوانی می پردازند.


علی علیزاده از قم، امید حسین‌نژاد، مهدی رضایی و احسان سوختانلو از خراسان رضوی، همچنین یوسف جعفرزاده از هرمزگان به دعوت موکب‌ها در مراسم اربعین حضور دارند و این کاروان نیز از حضور آنها بهره‌مند می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران