استقبال تولیت مسجد سهله از پیشنهاد سرپرست حجاج ایرانی

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار تولیت مسجد سهله، طرحی را برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به زائران در اطراف مسجد سهله ارائه کرد که با استقبال خوب تولیت مسجد سهله روبه رو شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از نجف اشرف، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و آقای علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت در چهارمین روز سفر به عتبات،‌ به مسجد سهله مشرف شدند و با سید علی خان مدنی تولیت مسجد سهله دیدار و گفتگو کردند.


سرپرست حجاج ایرانی در این دیدار گفت: مسجد سهله یکی از اماکن مقدس و مذهبی است که جایگاه خاصی در میان مسلمانان به ویژه شیعیان دارد و علاقه مند هستند که در این مکان اعمال مخصوص آن را انجام دهند به همین منظور حضور زائران در این مسجد پررنگ دیده می شود.


وی پیشنهادی برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر با کمک خادم یاران افتخاری برای فراهم سازی زمینه‌های بهره‌برداری بیشتر در این مکان مقدس ارائه کرد و یادآور شد: خوشبختانه در داخل مسجد سهله امکانات و ظرفیت خوبی برای حضور زائران و انجام اعمال آنان فراهم شده است، اما ضرورت دارد در اطراف مسجد نیز نسبت به فضاسازی و بهبود نظافت آن اقدامات لازم انجام گیرد.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تاکید کرد: تولیت محترم مسجد سهله می تواند با نشستی با کسبه اطراف این مسجد و همکاری چند جانبه فرصت و زمینه حضور بیشتر زائران را در این مسجد فراهم کنند، زیرا این حرکت در افزایش حضور زائران و ماندگاری آن ها در این مکان مقدس تاثیرگذار خواهد بود.


وی همچنین پیشنهاد کرد برای شناخت بیشتر زائران از اماکن مقدس این مسجد  و مساجد زید و صعصعه، طرح معرفی این اماکن را تهیه کنند و در ادامه یادآور شد: در طول 10 سال گذشته مسجد سهله خیلی فرق کرده است، فضاهای خوبی در این مکان ایجاد شده است و این جای تقدیر از تولیت مسجد دارد که به صورت شبانه روزی به زائران اعتبات مقدسه خدمت می کنند




مطالب مرتبط

نظرات کاربران