کمیته پرستاری در مرکز پزشکی حج تشکیل شد کمیته پرستاری در مرکز پزشکی حج تشکیل شد کمیته پرستاری در مرکز پزشکی حج تشکیل شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کمیته پرستاری در مرکز پزشکی حج تشکیل شد کمیته پرستاری در مرکز پزشکی حج تشکیل شد کمیته پرستاری در مرکز پزشکی حج تشکیل شد کمیته پرستاری در مرکز پزشکی حج تشکیل شد کمیته پرستاری در مرکز پزشکی حج تشکیل شد

کمیته پرستاری در مرکز پزشکی حج تشکیل شد

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از تشکیل کمیته های مختلف مشورتی - راهبردی با هدف استفاده از خرد جمعی و همفکری همه گروه های پزشکی و پیراپزشکی از جمله کمیته پرستاری، کمیته بهداشت، کمیته واحد سلامت ویژه پزشکان و کمیته IT خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از مهر، سیدعلی ریاض به وجود 2 معاونت حج و عمره و معاونت عتبات در مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اشاره و اظهار کرد: پیش از این گروه بهداشت و درمان اعم از پزشک، پرستار، داروساز و سایر تخصصها با یک دستورالعمل داخلی شخصیتهای مورد نیاز را پس از گزینش به کشورهای عربستان، سوریه و عراق اعزام می کردند.

وی ادامه داد: اما آنچه همواره کمبود آن احساس می شد استفاده نکردن از خرد جمعی و همفکری همکاران در نظام تشکیلاتی بود که برای رفع آن کمیته های مختلف مشورتی - راهبردی تشکیل شد.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در هر یک از این کمیته های شخصیتها و اندیشمندان نخبه حضور دارند، گفت: تلاش می شود با استفاده از این افراد خدمات آموزشی مناسب به حجاج بیت الله الحرام و زائران عتبات عالیات ارائه و در این باره از مشارکت نخبگان و صاحبنظران هر حوزه استفاده شود.

ریاض با بیان اینکه این کار برای نخستین بار در مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر انجام شد، افزود: کمیته پرستاری مرکز پزشکی حج و زیارت به دبیری غضنفر میرزابیگی تشکیل شده و مجید درویش، محمدعلی چراغی، محمدتقی صفدری، یعقوب قدسیان، احمد نجاتیان، روح انگیز جعفری و طاهره قربانی اعضای آن هستند.

وی با بیان اینکه این کمیته کار خود را فعالانه آغاز کرد، گفت: در نخستین جلسه از این کمیته خواسته شد که به همه ابعاد پرستاری اعم از آموزش، پژوهش و مدیریت توجه شود.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران یادآور شد: همچنین از این کمیته درخواست شد تا در صورت امکان محورهایی را از مباحث پرستاری مطرح کنند تا به کتاب تبدیل و در صورت لزوم در اختیار پرستاران قرار گیرد.


| شناسه مطلب: 9799







نظرات کاربران