رییس پارلمان عراق خواستار توسعه زیرساخت‌های اربعینی شد رییس پارلمان عراق خواستار توسعه زیرساخت‌های اربعینی شد رییس پارلمان عراق خواستار توسعه زیرساخت‌های اربعینی شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رییس پارلمان عراق خواستار توسعه زیرساخت‌های اربعینی شد رییس پارلمان عراق خواستار توسعه زیرساخت‌های اربعینی شد رییس پارلمان عراق خواستار توسعه زیرساخت‌های اربعینی شد رییس پارلمان عراق خواستار توسعه زیرساخت‌های اربعینی شد رییس پارلمان عراق خواستار توسعه زیرساخت‌های اربعینی شد

رییس پارلمان عراق خواستار توسعه زیرساخت‌های اربعینی شد

رییس پارلمان عراق با سفر به کربلا خواستار توسعه شایسته زیرساخت‌های مربوط به اربعین بویژه حمل و نقل شد و پیشنهاد کرد یک نهاد ملی در این خصوص تشکیل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دفتر "محمد الحلبوسی" در اطلاعیه ای روز دوشنبه اعلام کرد که رییس پارلمان عراق در سفر به کربلا و بازدید میدانی و دیدار با مقامات استانی، آخرین آمادگی های امنیتی و خدماتی در این استان برای برگزاری هر چه بهتر زیارت میلیونی اربعین را بررسی کرد.


رییس سنی مذهب پارلمان عراق در یک کنفرانس خبری در کربلای معلا گفت: اصرار داشتم همزمان با اربعین امام حسین (ع) که شهید اصلاح بود، در سفر به کربلا، وضعیت آمادگی ها و امکانات برای برگزاری این مراسم میلیونی را از نزدیک بررسی کنم.


وی تاکید کرد که برای خدمات رسانی بهتر به زائران، باید امکانات و زیرساخت ها از جمله در حوزه حمل و نقل مانند راه آهن و اتوبان و نیز اماکن و فضاهای مناسب استقبال از زائران توسعه یابد.


رییس پارلمان عراق همچنین ضمن گفت و گو با شهروندان و زائران، با حال و هوای این روزهای کربلا از نزدیک آشنا شد و همچنین از اقدامات انجام شده در خصوص تامین امنیت و خدمات مورد نیاز زائران اربعین در عراق و از جمله استان کربلا قدردانی کرد.


سال گذشته بیش از 14 میلیون نفر از جمله حدود دو میلیون ایرانی در مراسم پیاده روی و زیارت اربعین حسینی (ع) شرکت کردند و آمارها و بررسی های میدانی نشان می دهد این رقم دست کم در بخش زائران ایرانی، امسال بشدت افزایش داشته است.


| شناسه مطلب: 98004




اربعین حسینی عراق



مطالب مرتبط

نظرات کاربران