زائرین پاسپورت را در اختیار افراد غیر قرار ندهند زائرین پاسپورت را در اختیار افراد غیر قرار ندهند زائرین پاسپورت را در اختیار افراد غیر قرار ندهند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زائرین پاسپورت را در اختیار افراد غیر قرار ندهند زائرین پاسپورت را در اختیار افراد غیر قرار ندهند زائرین پاسپورت را در اختیار افراد غیر قرار ندهند زائرین پاسپورت را در اختیار افراد غیر قرار ندهند زائرین پاسپورت را در اختیار افراد غیر قرار ندهند

زائرین پاسپورت را در اختیار افراد غیر قرار ندهند

مسئول هماهنگی ستاد اربعین استان تهران با اشاره به اقدام برخی افراد سودجو در شهرهای نجف و کربلا برای استفاده از پاسپورت زایرین و واردات گوشی همراه هشدار داد: زایرین نباید پاسپورت خود را در اختیار افراد غیر قرار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، محمدرضا هاشمی نیا در گفتگو با خبرنگار اعزامی ایسنا به نجف اشرف، گفت: متاسفانه برخی افراد سودجو در شهرهای کربلا و نجف تحت عنوان فروش شارژ گوشی همراه ایرانسل به زایرین ایرانی و فعال کردن خط آنها اقدام به تصویربرداری و اسکن پاسپورت آنها می کنند.


وی افزود: این افراد هنگام خروج از کشور عراق از بحث رجیستری گوشی های همراه استفاده می کنند و در حقیقت بدون اطلاع زایرین گوشی به نام آنها خریداری، ثبت و در مورد واردات گوشی از مجوز پاسپورت آنها استفاده می شود.


وی در هشداری خطاب به زایرین اربعین حسینی تاکید کرد: زایرین پاسپورت خود را به هیچ عنوان در اختیار افراد غیر قرار ندهند و در حفظ آن دقت لازم را داشته باشند. خرید هر نوع شارژ در کشور عراق نیازمند اخذ پاسپورت نیست و تنها خرید سیم کارت های کشور عراق نیازمند پاسپورت است که در این مورد نیز همه زایرین باید دقت کنند و تنها از نمایندگی های رسمی و معتبر طرف عراقی خرید خود را انجام دهند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران