طرح توسعه خیمه‌گاه حسینی به زودی کلید می‌خورد طرح توسعه خیمه‌گاه حسینی به زودی کلید می‌خورد طرح توسعه خیمه‌گاه حسینی به زودی کلید می‌خورد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
طرح توسعه خیمه‌گاه حسینی به زودی کلید می‌خورد طرح توسعه خیمه‌گاه حسینی به زودی کلید می‌خورد طرح توسعه خیمه‌گاه حسینی به زودی کلید می‌خورد طرح توسعه خیمه‌گاه حسینی به زودی کلید می‌خورد طرح توسعه خیمه‌گاه حسینی به زودی کلید می‌خورد

طرح توسعه خیمه‌گاه حسینی به زودی کلید می‌خورد

تولیت خیمه‌گاه امام حسین (ع) در دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت از آغاز طرح توسعه جدید خیمه‎‌گاه پس از اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و آقای علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه سفر به عتبات‌ از خیمه‌گاه امام حسین (ع) در کربلای معلا بازدید و همچنین با حاج فاضل ابودگه تولیت خیمه‌گاه دیدار و گفتگو کردند.


سرپرست حجاج ایرانی در این دیدار از همکاری و همراهی خوب مسئولان خیمه‌گاه امام حسین (ع) تقدیر کرد و گفت: وظیفه می‌دانیم به دلیل خدمات شایسته‌ای که به زائران اباعبدالله الحسین (ع) به ویژه زائران ایرانی ارائه می‌کنید،‌ تشکر کنیم.


حاج فاضل ابودگه، خدمت به زائران حسینی را افتخار بزرگی دانست و گفت: از اینکه خداوند توفیق خدمتگزاری به ما را داده است، جای بسی خوشحالی است که توانستیم در خدمت زائران حسینی باشیم و افتخار داریم که به زائران ایرانی  خدمت رسانی می کنیم.


وی افزوود: خوشبختانه با بعثه مقام معظم رهبری و حج و زیارت ارتباط بسیار خوبی داریم و با هماهنگی و همراهی این عزیزان در طول سال برنامه های مختلف فرهنگی در خیمه گاه برای زائران ایرانی برگزار می شود. همیشه زائران ایرانی حضورشان در این مکان باشکوه بوده است و امسال در اربعین حسینی افزایش چشمگیری داشته است.


در این دیدار گزارشی از روند ساخت و توسعه خیمه‌گاه امام حسین (ع) ارائه کرد و گفت: طرح توسعه این مکان مقدس در دوران های مختلف در نواسانات قرار داشته است و در زمان رژیم بعثه نیز این تغییرات را شاهد بودیم؛‌اما طرح جدید توسعه خیمه گاه پس از اربعین کلید خواهد خورد.


| شناسه مطلب: 98014







نظرات کاربران