اطلاعات اربعین در اپلیکیشن خزائن

خزائن، سامانه‌ جامع محتوای تبلیغ دینی است که در آن مبلغان، فعالان فرهنگی، مربیان تربیتی و زائران اربعین می‌توانند در میان هزاران محتوای مستند جست‌وجو، مطالعه و یادداشت‌برداری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، ایکنا نوشت؛ بیست و هفتم مهرماه مصادف با ۲۰ صفر، اربعین حسینی(ع) است. با نزدیک شدن به اربعین حسینی زائران حرم ابا عبدالله الحسین(ع) از شهرهای مختلف ایران به سمت حرم سومین امام شیعیان در حرکت هستند؛ هر ساله در این ایام ارادتمندان راه آزادگی، بزرگترین گردهمایی مذهبی و سیاسی شیعیان را در مسیرهای منتهی به کربلای حسینی برپا می‌کنند.


در این  راهپیمایی میلیون‌‌ها عاشق، رنج راهپیمایی را به جان می‌خرند تا ارادت خود را به حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) نشان دهند و در این مسیر دلشان را جلا بخشند. یکی از ابزاری که در این مسیر می‌تواند فضای بهتر و امکانات بیشتری را از معارف پیاده‌روی اربعین در اختیار زائران قرار دهد، فضای مجازی و استفاده از نرم‌افزارهای تلفن همراه است.


خزائن، یکی از نرم‌افزارهایی است که به عنوان سامانه جامع محتوای تبلیغ دینی شناخته می‌شود و محتوای بسیار مناسبی را در اختیار زائران و علاقه‌مندان به محتوای دینی قرار می‌دهد. در این نرم‌افزار مبلغان، فعالان فرهنگی، مربیان و سایر علاقه‌مندان تربیتی می‌توانند در میان هزاران محتوای مستند جست‌وجو، مطالعه و یادداشت‌برداری کنند.


از جمله قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به جست‌وجوی پیشرفته براساس قالب محتوایی از جمله سخنرانی، روضه و داستان اشاره کرد. در این بخش فیلتر براساس مخاطب، فیلتر براساس پدیدآورنده و فیلتر براساس ناشر انجام می‌شود.


بسته‌های محتوایی یکی دیگر از قابلیت‌های این نرم‌افزار است که شامل معرفی هر بسته، مشاهده زیربسته‌ها و امکان دانلود محتوای بسته‌ها و استفاده آفلاین است. در این نرم‌افزار نمایشگر محتوا نیز وجود دارد که شامل  نمایش اختصاصی محتوای تبلیغی، برجسته‌سازی آیات و روایات، نمایش محتوای مرتبط، اجرا کننده فایل‌های صوتی و تصویری ضمیمه شده، امکان درج امتیاز برای هر محتوا و امکان ثبت نظر و حاشیه‌نگاری برای محتواست.


مدیریت پژوهش یکی دیگر از قابلیت‌های این اپلیکیشن است. ساخت نامحدود پوشه شخصی، درج محتوا در پوشه‌ها و همگام‌سازی محتوای پوشه در دستگاه‌های متعدد از قابلیت‌های این بخش است. متن قرآن، ترجمه و تفسیر  و سخنرانی مکتوب و همچنین طرح درس‌ دانش‌آموزی، بیانات بزرگان، روضه و مرثیه، روایات و سخن معصومین و شعر  و حکایات آموزنده از دیگر بخش‌های این نرم‌افزار است.


از دیگر بخش‌های این نرم‌افزار می‌توان به محتوای ویژه مناسبت‌های مذهبی مانند ایام محرم، اربعین، فاطمیه و اعیاد مانند عیدغدیر، عید قربان، عید فطر و همچنین مناسبت‌های ملی و تاریخی اشاره کرد. برای دانلود این برنامه اینجا کلیک کنید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران