نمایشگاه عکس اربعین در متروی امام خمینی(ره) نمایشگاه عکس اربعین در متروی امام خمینی(ره) نمایشگاه عکس اربعین در متروی امام خمینی(ره) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نمایشگاه عکس اربعین در متروی امام خمینی(ره) نمایشگاه عکس اربعین در متروی امام خمینی(ره) نمایشگاه عکس اربعین در متروی امام خمینی(ره) نمایشگاه عکس اربعین در متروی امام خمینی(ره) نمایشگاه عکس اربعین در متروی امام خمینی(ره)

نمایشگاه عکس اربعین در متروی امام خمینی(ره)

نمایشگاه عکس «ایران و العراق لایمکن الفراق» به همت واحد بین‌الملل دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب در متروی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روابط عمومی این نمایشگاه، سال گذشته در پی بروز تظاهرات و اغتشاشاتی در استان بصره عراق و عملیات رسانه‌ای غرب برای نشان دادن شکاف مابین مردم ایران و عراق، واحد بین‌الملل دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری مسابقه عکسی با شعار «ایران و العراق لایمکن الفراق» در پیاده روی اربعین حسینی ۱۴۴۰ کرد.



بنا به این گزارش، از میان عکس های ارسالی از نقاط مختلف کشور به دبیرخانه این مسابقه،  ۱۰۰ عکس با نظر هیئت داوران به مرحله اول راه پیدا کردند و با داوری استاد سیدعباس میرهاشمی، مدیر عامل انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس ۳ عکس برتر شناخته شده و علی ابک، علی شعبانی و جمال زبیدی به ترتیب بعنوان نفرات برتر این مسابقه عکاسی معرفی شدند.



امسال به مناسبت اربعین حسینی آثار برگزیده مسابقه عکاسی «ایران و العراق لایمکن الفراق» با همکاری سازمان بهره برداری متروی تهران و ستاد اربعین کل کشور در قالب نمایشگاهی در ایستگاه متروی امام خمینی(ره) در حال نمایش است. علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ مهرماه از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.


| شناسه مطلب: 98047




اربعین مترو



مطالب مرتبط

نظرات کاربران