تسهیل ارتباط بین خادمان و زائران در اپلیکیشن «راه حسین(ع) تسهیل ارتباط بین خادمان و زائران در اپلیکیشن «راه حسین(ع) تسهیل ارتباط بین خادمان و زائران در اپلیکیشن «راه حسین(ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تسهیل ارتباط بین خادمان و زائران در اپلیکیشن «راه حسین(ع) تسهیل ارتباط بین خادمان و زائران در اپلیکیشن «راه حسین(ع) تسهیل ارتباط بین خادمان و زائران در اپلیکیشن «راه حسین(ع) تسهیل ارتباط بین خادمان و زائران در اپلیکیشن «راه حسین(ع) تسهیل ارتباط بین خادمان و زائران در اپلیکیشن «راه حسین(ع)

تسهیل ارتباط بین خادمان و زائران در اپلیکیشن «راه حسین(ع)

اپلیکیشن «راه حسین(ع)» با ایجاد سهولت و دسترسی به خدمات مردمی در جریان راهپیمایی عظیم اربعین تولید شده است و امکان ارتباط بین خادمان و زائران اربعین را تسهیل می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، کم کم به سالروز اربعین حسینی نزدیک می‎شویم و بسیاری از زائران همچنان در مسیر حرکت به سمت بارگاه ملکوتی اباعبدالله(ع) هستند. در این مسیر ارتباط برقرار کردن با خادمان اربعین و خدماتی که موکب‎ها ارائه می‌دهند یکی از مواردی است که زائران را برای زیارتی بهتر و باصفاتر کمک می‌کند. اپلیکیشن «راه حسین(ع)» از برنامه‌هایی است که با ایجاد یک مرکز واحد و در دسترس، امکان ارتباط بین خادمان و زائران اربعین را تسهیل می‌کند.


 به کمک این سامانه و برنامه ستادهای خدمت‌رسان می‌توانند با نظم و سرعت بیشتری خدمات خود را ارائه کنند و زائران با استفاده از نرم‌افزار تلفن همراه، می‌توانند از خدمات نزدیکترین خادمان بهرمند شوند.


کاربران این نرم‌افزار می‌توانند با وارد شدن به این نرم‌افزار، خدمات دسته‌بندی و معرفی شده در شهرهای مختلف توسط خادمان حسینی(ع) را انتخاب کنند. همچنین خادمان نیز در این نرم‌افزار می‌توانند با معرفی و دسته‌بندی خدمات خود همچون اسکان، اطعام، خدمات فرهنگی و بهداشت و درمان را در اختیار زائران قرار دهند.




نظرات کاربران