حادثه هولناک برای اتوبوس حجاج در مدینه حادثه هولناک برای اتوبوس حجاج در مدینه حادثه هولناک برای اتوبوس حجاج در مدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حادثه هولناک برای اتوبوس حجاج در مدینه حادثه هولناک برای اتوبوس حجاج در مدینه حادثه هولناک برای اتوبوس حجاج در مدینه حادثه هولناک برای اتوبوس حجاج در مدینه حادثه هولناک برای اتوبوس حجاج در مدینه

حادثه هولناک برای اتوبوس حجاج در مدینه

اتوبوس حامل عمره گزاران در نزدیکی مدینه منوره دچار سانحه شد.

خبرگزاری فارس نوشت: اتوبوس حامل حجاج خانه خدا که برای سفر عمره به عربستان سعودی رفته‌بودند، در نزدیکی مدینه منوره دچار سانحه شد.


روزنامه «سبق» عربستان سعودی شامگاه چهارشنبه (۲۴ مهر) نوشت که ۳۰ تن از عمره‌گذاران در این حادثه کشته و پنج تن دیگر زخمی شده‌اند.


به نوشته این روزنامه سعودی، این اتوبوس که حامل عمره‌گزاران خارجی بود در کیلومتر ۱۷۰ جاده «هجرت» با یک خودرو تصادف کرد و بر اثر آن  دچار حریق شد.


بر اساس این گزارش، بیمارستان‌های «الحمنه» و «وادی الفرع» بعد از این حادثه به حالت آماده باش درآمده و خود را برای پذیرش مصدومان این حادثه آماده کردند.


روزنامه سبق همچنین از اعزام نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه خبر داده است. هنوز هویت قربانیان و اینکه اتباع کدام کشور بوده‌اند، مشخص نیست.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران