حال و هوای اربعین در حرم حضرت معصومه(س) حال و هوای اربعین در حرم حضرت معصومه(س) حال و هوای اربعین در حرم حضرت معصومه(س) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حال و هوای اربعین در حرم حضرت معصومه(س) حال و هوای اربعین در حرم حضرت معصومه(س) حال و هوای اربعین در حرم حضرت معصومه(س) حال و هوای اربعین در حرم حضرت معصومه(س) حال و هوای اربعین در حرم حضرت معصومه(س)

حال و هوای اربعین در حرم حضرت معصومه(س)

همزمان با ایام اربعین امام حسین(ع)، نمایشگاه اربعین در صحن صاحب‌الزمان(عج) حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برپا شده‌ است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، همزمان با ایام اربعین امام حسین(ع)، نمایشگاه اربعین در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.


این نمایشگاه در سه غرفه همه روزه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد. نخستین غرفه، غرفه کودک است که ارائه کننده خدماتی برای کودکان حاضر در حرم کریمه اهل بیت(س) است.


در نمایشگاه اربعین، غرفه شهدا نیز در راستای معرفی شهدا به زائران فعال است، بازدیدکنندگان از این غرفه که قصد عزیمت به کربلای معلا و شرکت در مراسم معنوی پیاده روی اربعین حسینی(ع) را دارند، به نیابت از این شهدا در این سفر معنوی شرکت می‌کنند.


همچنین در این نمایشگاه فعالیت‌های موکب آستان حضرت فاطمه معصومه(س) در عمود ۱۰۸۰ در مسیر نجف تا کربلا نیز به نمایش درآمده است.


نمایشگاه اربعین همه روزه ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۶ الی ۲۰ در صحن صاحب‌الزمان(عج) حرم حضرت فاطمه معصومه(س) فعال است و در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.


| شناسه مطلب: 98065




قم اربعین حسینی



مطالب مرتبط

نظرات کاربران