موکب‌های آستان قدس رضوی تا پنج روز پس از اربعین دایر هستند موکب‌های آستان قدس رضوی تا پنج روز پس از اربعین دایر هستند موکب‌های آستان قدس رضوی تا پنج روز پس از اربعین دایر هستند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
موکب‌های آستان قدس رضوی تا پنج روز پس از اربعین دایر هستند موکب‌های آستان قدس رضوی تا پنج روز پس از اربعین دایر هستند موکب‌های آستان قدس رضوی تا پنج روز پس از اربعین دایر هستند موکب‌های آستان قدس رضوی تا پنج روز پس از اربعین دایر هستند موکب‌های آستان قدس رضوی تا پنج روز پس از اربعین دایر هستند

موکب‌های آستان قدس رضوی تا پنج روز پس از اربعین دایر هستند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: موکب های این آستان مقدس تا پنج روز پس از اربعین حسینی و تا زمان بازگشت زائران در مرزهای چهارگانه مهران، چذابه، شلمچه و خسروی مستقر هستند و به خدمات رسانی به زائران ادامه می دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت الله سید احمد مروی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از موکب های آستان قدس رضوی در مرز مهران در جمع خبرنگاران از زحمات دست اندرکاران موکب هایی که از سه هفته پیش در این منطقه مستقر هستند،  تشکر کرد.


وی افزود: در روزهای نخست روزی تا ۱۰۰ هزار غذا بین زائران در مرز مهران توزیع می شد اما با توجه به افزایش جمعیت به آنها اعلام کردیم محدودیتی در زمینه افزایش تعداد غذا وجود ندارد.


وی ادامه داد: در حال حاضر روزانه ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم به زائران داده می شود.


تولیت آستان قدس رضوی گفت: موکب های این آستان مقدس در مرزهای مهران، چذابه، خسروی و شلمچه، در بین راه نجف تا کربلا، در سامرا و کاظمین مستقر هستند.


آیت الله مروی اظهار کرد: در زمینه ارائه خدمات پزشکی نیز ده ها پزشک، پرستار و متخصص از بیمارستان رضوی را برای خدمات رسانی به زائران ساماندهی و اعزام کرده ایم.


وی ادامه داد: چند اتوبوس را به عنوان بیمارستان سیار تجهیز کردیم که این اتوبوس ها تمام تجهیزات از عکسبرداری، سونوگرافی و اتاق عمل را دارند و در حال حاضر در مسیر نجف تا کربلا مستقر هستند.


تولیت آستان قدس رضوی گفت: هم به لحاظ امکانات پزشکی و هم به لحاظ تغذیه آنچه را در توان داشتیم برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی بکار گرفتیم.


آیت الله مروی افزود: البته با توجه به حجم زائران خدمات ارائه شده از سوی آستان قدس رضوی بسیار ناچیز است و از زائران عذرخواهی می کنیم که نمی توانیم آنگونه که باید وظیفه خادمی را انجام دهیم و امیدواریم سال به سال این خدمات افزایش یابد.




نظرات کاربران