تلاش برای عضویت موسسات طوافه در کمیته حج و عمره عربستان تلاش برای عضویت موسسات طوافه در کمیته حج و عمره عربستان تلاش برای عضویت موسسات طوافه در کمیته حج و عمره عربستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تلاش برای عضویت موسسات طوافه در کمیته حج و عمره عربستان تلاش برای عضویت موسسات طوافه در کمیته حج و عمره عربستان تلاش برای عضویت موسسات طوافه در کمیته حج و عمره عربستان تلاش برای عضویت موسسات طوافه در کمیته حج و عمره عربستان تلاش برای عضویت موسسات طوافه در کمیته حج و عمره عربستان

تلاش برای عضویت موسسات طوافه در کمیته حج و عمره عربستان

زیاد فارسی سخنگوی رسمی کمیته ملی حج و عمره عربستان از طرحهای جدید این کمیته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، زیاد فارسی در گفتگو با روزنامه المدینه گفت : کمیته تلاش می کند موسسات الطوافه را به سبب آنکه در زمینه خدمت به حجاج فعالیت می کنند، به عضویت خود در آورد تا با یکپارچه کردن تلاشها از تمام دیدگاهها و تجارب در این زمینه استفاده کند.


وی افزود : این کار با هماهنگی با مرکز تحقیقات حج ملک عبدالله برای انجام تحقیقات و مطالعات متعدد درباره واقعیت بازار عمره و مشکلاتی که برخی شرکتها با آن روبرو هستند ویافتن راه حلهای عملی در این زمینه انجام شده است.

وی گفت : کمیته جدید حلقه ارتباط میان شرکتها و موسسات فعال در زمینه های حج و عمره و طرفهای ذیربط دولتی برای گسترش خدمات ارائه شده به حجاج و عمره گذاران خواهد بود.

وی افزود: کمیته ملی چند کمیته فرعی دارد که به تمام فعالیتهای عمره و حج می پردازند و در تمام زمینه های مستقیم و غیر مستقیم مشارکت خواهند کرد.

فارسی گفت :   این کمیته متشکل از سه اتاق شامل اتاق مکه، اتاق جده و اتاق مدینه منوره است و تنها کمیته مستقلی است که با طرفهای ذیربط و مختص امر حج در ارتباط است.

به گفته وی، این کمیته سه کمیته فرعی دارد که کمیته اول کمیته ای است که به تمام امور حج می پردازد و کمیته دوم کمیته عمره است که به امور عمره و بررسی راههای حمایت از شرکتهای فعال در این زمینه و رفع موانع پیش رو ست و کمیته فرعی سوم هم به امور خدمات پشتیبانی مانند خدمات حمل و نقل و اسکان و خدمات پشتیبانی از حج و عمره می پردازد.


| شناسه مطلب: 9807







نظرات کاربران