توطئه های دشمن خللی در اتحاد جهان اسلام در اربعین ایجاد نکرد توطئه های دشمن خللی در اتحاد جهان اسلام در اربعین ایجاد نکرد توطئه های دشمن خللی در اتحاد جهان اسلام در اربعین ایجاد نکرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
توطئه های دشمن خللی در اتحاد جهان اسلام در اربعین ایجاد نکرد توطئه های دشمن خللی در اتحاد جهان اسلام در اربعین ایجاد نکرد توطئه های دشمن خللی در اتحاد جهان اسلام در اربعین ایجاد نکرد توطئه های دشمن خللی در اتحاد جهان اسلام در اربعین ایجاد نکرد توطئه های دشمن خللی در اتحاد جهان اسلام در اربعین ایجاد نکرد

توطئه های دشمن خللی در اتحاد جهان اسلام در اربعین ایجاد نکرد

فرمانده قرارگاه نیروی زمین ارتش در جنوب غرب گفت: اربعین امسال اتحاد، یکپارچگی و وحدت بین جهان اسلام را بار دیگر به جهانیان مخابره کرد و توطئه های دشمن نیز هیچ خللی در اتحاد جهان اسلام ایجاد نکرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پایانه مرزی چذابه اظهار داشت: همان گونه که پیش بینی می شد با توجه به ثبت نام گسترده زائران در سامانه سماح تعداد قابل توجهی از زائران در همایش بزرگ اربعین امسال شرکت کردند و بار دیگر حماسه تاریخی آفریدند.


وی افزود: ازدحام زائران در چند روز گذشته به دلیل آماده نبودن زیرساخت‌ها در عراق مشکلاتی برای آنان به وجود آورد اما با رایزنیهای صورت گرفته از سوی مقامات ایرانی و عراقی این مشکلات به حداقل رسیده و در حال حاضر تردد روان است.


فرمانده قرارگاه نیروی زمینی ارتش در جنوب غرب ادامه داد: پیاده روی اربعین یکی از بزرگترین گردهمایی هایی است که سال به سال با شور بیشتری برگزار میشود و همواره تلاش دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن این حماسه بزرگ بی نتیجه است.


وی اظهار داشت: هیچ کس نمیتواند این حرکت حسینی را متوقف کند و دشمنان باید بدانند که پیوند مسلمانان و شیعیان با امام حسین(ع) ناگسستنی است.


از ابتدای ماه صفر تاکنون(۱۷صفر) ۳۲۶ هزار و ۴۵۲ زائر از چذابه راهی شهرهای مقدس عراق شده اند و در این مدت ۱۴۵ هزار و ۵۹ زائر به میهن اسلامی باز گشته اند.


پیش بینی شده رکورد عبور زائران اربعین از چذابه در اربعین ۱۳۹۶ که حدود ۴۰۰ هزار زائر بود در اربعین امسال شکسته شود.


اربعین پارسال ۲۳۶ هزار زائر از گذرگاه رسمی چذابه به کربلا عزیمت کردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران