پیام دبیرکل مجمع هانی اهل بیت(ع) در سوگ شیخ عمری پیام دبیرکل مجمع هانی اهل بیت(ع) در سوگ شیخ عمری پیام دبیرکل مجمع هانی اهل بیت(ع) در سوگ شیخ عمری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیام دبیرکل مجمع هانی اهل بیت(ع) در سوگ شیخ عمری پیام دبیرکل مجمع هانی اهل بیت(ع) در سوگ شیخ عمری پیام دبیرکل مجمع هانی اهل بیت(ع) در سوگ شیخ عمری پیام دبیرکل مجمع هانی اهل بیت(ع) در سوگ شیخ عمری پیام دبیرکل مجمع هانی اهل بیت(ع) در سوگ شیخ عمری

پیام دبیرکل مجمع هانی اهل بیت(ع) در سوگ شیخ عمری

خبر این فقدان دردناک، قلوب ما را به درد آورد؛ ولی ما را امیدوار می‏کند میراث ارزشمندی است که آن فقید برای پیروان اهل‏بیت نبوت و رسالت(ع) به یادگار گذاشت... آن علامه‏ی فقید از شخصیت‏های بارز پیرو اهل‏بیت پیامبر (ص) و مشعل تابناکی در راه اصلاح و دعوت به سوی سیره اهل‏بیت نبوت(ع) بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از خبرگزاری اهل‏بیت(ع)، در پی درگذشت «علامه شیخ محمدعلی العَمری» از علمای بزرگ حجاز، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) پیام تسلیتی صادر کرد.


متن مترجَم پیام ایشان به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله و إنا إلیه راجعون


حضرت حجة الاسلام و المسلمین حاج شیخ کاظم العمری دام عزه العالی

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته


با حزن و اندوه فراوان، خبر درگذشت والد مکرم شما علامه مجاهد، عالم ربانی و فقیه زاهد حاج شیخ محمدعلی العمری ـ طاب ثراه ـ که تمام عمرش را وقف تلاش در راه خدا و اهل‏بیت(ع) نمود را دریافت کردیم.


خبر این فقدان دردناک، قلوب ما را به درد آورد؛ ولی آنچه ما را امیدوار می‏کند میراث ارزشمندی است که آن فقید برای پیروان اهل‏بیت نبوت و رسالت ـ سلام الله علیهم اجمعین ـ به یادگار گذاشت.


آن علامه‏ی فقید از شخصیت‏های بارز پیرو اهل‏بیت پیامبر ـ صلی الله علیه و آله و سلم ـ و مشعل تابناکی در راه اصلاح و دعوت به سوی سیره اهل‏بیت نبوت ـ صلوات الله و سلامه علیهم ـ بود.


مجمع جهانی اهل‏بیت(ع) حزن عمیق و اندوه قلبی خود از ضایعه فقدان ایشان را اعلام داشته، از خداوند متعال می‏خواهد تا وی را با پیامبر و اهل‏بیت مطهرش ـ صلوات الله و سلامه علیهم ـ محشور گرداند و در بهشت نعیم خود سکنی دهد؛ همچنین برای شما و خانواده ایشان صبر و آرامش را مسألت دارد؛ که خداوند حمید و مجید است.


عظم الله اجرکم

محمدحسن اختری

دبیرکل مجمع جهانی اهل‏بیت(ع)

1389/11/4


| شناسه مطلب: 9808







نظرات کاربران