​​​​​​​سرپرست حجاج ایرانی با تولیت شرعی عتبه حسینی دیدار کرد

سرپرست حجاج ایرانی به همراه رئیس سازمان حج و زیارت با تولیت شرعی حرم حسینی و نماینده آیت‌الله‌العظمی سیستانی در کربلای معلا دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع‌رسانی حج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و آقای علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه سفر به عتبات با حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت شرعی حرم امام حسین (ع) و امام‌جمعه کربلای معلا دیدار و گفتگو کردند.


در این دیدار که سید جعفر موسوی تولیت اجرایی حرم حسینی، مصطفی قاسمی مدیرعامل شرکت خدماتی و زیارتی شمسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق و محسن نظافتی مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق حضور داشتند در خصوص مسائل مختلف اعزام زائران میان طرفین بحث و تبادل‌نظر شد.


نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت در این دیدار از همکاری و همیاری تولیت عتبه تقدیر کرد و گفت: از اینکه با زائران و مسئولان ایرانی همکاری و تعامل مناسبی دارید از شما کمال سپاسگزاری داریم و امیدواریم این نشست‌ها و دیدارهای دوجانبه موجب شود که این همکاری‌ها همچنان باقوت بیشتر ادامه یاد.


وی افزود: با توجه به حذف روادید و حضور میلیونی زائران ایرانی در مراسم باشکوه اربعین حسینی، موقعیت و محدودیت‌ها را درک می‌کنیم و می‌دانیم برای خدمت‌رسانی چقدر تلاش می‌کنید، ازاین‌رو از همه عوامل و خادمان عتبه کمال تقدیر و تشکر را داریم.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت شرعی حرم حسینی در این دیدار گفت: برای خدمت‌رسانی به زائران ایرانی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و افتخار داریم که خدمتگزار زائران هستیم و اگر برخی مشکلات کوچکی وجود دارد، در تلاشیم تا این مشکلات هم به‌گونه‌ای برطرف شود.


وی افزود: خوشبختانه امسال مراسم اربعین حسینی باشکوه و عظمت خاصی در حال برگزاری است و شاهد حضور چشمگیر زائران ایرانی نیز در این مراسم هستیم به گونه این جمعیت در گذشته چنین سابقه‌ای نداشته است که امیدواریم سفرشان با آرامش و امنیت کامل انجام بگیرد.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران