درمانگاه‌های هلال‌احمر در کربلای معلا تا روزهای آینده فعال است درمانگاه‌های هلال‌احمر در کربلای معلا تا روزهای آینده فعال است درمانگاه‌های هلال‌احمر در کربلای معلا تا روزهای آینده فعال است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
درمانگاه‌های هلال‌احمر در کربلای معلا تا روزهای آینده فعال است درمانگاه‌های هلال‌احمر در کربلای معلا تا روزهای آینده فعال است درمانگاه‌های هلال‌احمر در کربلای معلا تا روزهای آینده فعال است درمانگاه‌های هلال‌احمر در کربلای معلا تا روزهای آینده فعال است درمانگاه‌های هلال‌احمر در کربلای معلا تا روزهای آینده فعال است

درمانگاه‌های هلال‌احمر در کربلای معلا تا روزهای آینده فعال است

مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که درمانگاه‌های این مرکز پس از روز اربعین فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع‌رسانی حج از کربلای معلا، مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که درمانگاه‌های این مرکز پس از روز اربعین فعالیت خود را ادامه خواهد داد.


بر اساس این گزارش، زائران و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) می‌توانند برای استفاده از خدمات پزشکی و درمانی مراکز پزشکی حج و زیارت در شهر کربلای معلا مراجعه و از خدمات این مراکز استفاده کنند.


این گزارش حاکی است، با توجه به افزایش جمعیت زائران جمهوری اسلامی ایران در مراسم باشکوه اربعین حسینی، امسال آمار مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی جمعیت هلال‌احمر نیز افزایش چشمگیری داشته است.


 به گفته مسئولان مرکز پزشکی در ایام تراکم جمعیت، آمار مراجعات زائران به مراکز پزشکی در روزهای گذشته میانگین بیش از 50 هزار نفر ثبت‌شده است.


این گزارش می‌افزاید،‌آن دسته از زائرانی که در سامانه سماح نام‌نویسی و به عتبات عالیات سفرکرده‌اند، می‌توانند از خدمات درمانی و پزشکی حج و زیارت در عتبات به‌صورت رایگان استفاده کنند.


گفتنی است، امسال بیش از سه میلیون زائر در سامانه سماح نام‌نویسی کرده‌اند که به‌تمامی ثبت‌نام کنندگان خدمات درمانی و پزشکی به‌صورت رایگان ارائه خواهد شد.




نظرات کاربران