جهانگیری حرم اباعبدالله الحسین (ع) را زیارت کرد  جهانگیری حرم اباعبدالله الحسین (ع) را زیارت کرد  جهانگیری حرم اباعبدالله الحسین (ع) را زیارت کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
 جهانگیری حرم اباعبدالله الحسین (ع) را زیارت کرد  جهانگیری حرم اباعبدالله الحسین (ع) را زیارت کرد  جهانگیری حرم اباعبدالله الحسین (ع) را زیارت کرد  جهانگیری حرم اباعبدالله الحسین (ع) را زیارت کرد  جهانگیری حرم اباعبدالله الحسین (ع) را زیارت کرد

 جهانگیری حرم اباعبدالله الحسین (ع) را زیارت کرد

معاون اول رئیس جمهوری مضجع شریف و نورانی سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را زیارت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دکتر اسحاق جهانگیری بعد از شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین، به کربلای معلا رفت و مضجع شریف و نورانی سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را زیارت کرد. معاون اول رئیس جمهوری همچنین پس از زیارت بارگاه امام حسین(ع) با تولیت حرم دیدار و گفت‌وگو کرد.


قدردانی معاون اول رییس جمهور از موکب داران مسیر راهپیمایی اربعین
دکتر جهانگیری همچنین پس از راهپیمایی در شهر کربلا و گفت‌وگو با برخی موکب داران در مسیر برگشت به نجف در موکب حضرت زهرا (س) همراه با حاضران، نماز ظهر و عصر را اقامه کرد.


وی پس از بازدید، به متولیان این موکب خسته نباشید گفت و با قدردانی از کار آنها، خدمت رسانی به زائران را اقدامی بزرگ و ارزنده توصیف کرد.


دکتر جهانگیری صبح امروز (شنبه، ۲۷ مهر و مصادف با اربعین حسینی) عازم نجف شد، استاندار نجف و رئیس نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در عراق از دکتر اسحاق جهانگیری در بدو ورود به فرودگاه نجف استقبال کردند.


معاون اول رئیس جمهوری بعد از حضور در مسیر نجف به کربلا در راهپیمایی بزرگ اربعین، به زیارت حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مشرف شد. وزیران ورزش و جوانان و آموزش و پرورش و معاون امور مجلس ریاست جمهوری در این سفر معاون اول رئیس جمهوری را همراهی می کنند.




نظرات کاربران