شهر کربلا در حال خلوت شدن است شهر کربلا در حال خلوت شدن است شهر کربلا در حال خلوت شدن است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شهر کربلا در حال خلوت شدن است شهر کربلا در حال خلوت شدن است شهر کربلا در حال خلوت شدن است شهر کربلا در حال خلوت شدن است شهر کربلا در حال خلوت شدن است

شهر کربلا در حال خلوت شدن است

پس از برگزاری مراسم اربعین شهادت سید و سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و بازگشت زائران به موطن خود، هم‌اینک شهر کربلا در حال خلوت شدن است.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع‌رسانی حج از کربلای معلا، از صبح امروز اجتماع بزرگ اربعینی‌ها در کربلای معلا آغاز شد و در ظهر به اوج خود رسید به‌گونه‌ای که شهر کربلا مملو از جمعیت زائران حسینی بود و رفت‌وآمد به‌کندی صورت می‌گرفت.


پس از اقامه نماز ظهر و عصر و برگزاری زیارت اربعین، موج بازگشت زائران به شهرها و کشورهای خود آغازشده و هم‌اینک شهر کربلا در حال خالی شدن از زائران است.


این گزارش حاکی است، ‌هم‌اینک پایانه‌های مسافربری در شهر کربلا و مبادی خروجی این شهر مملو از جمعیت زائرانی است که برای بازگشت به موطن و شهرهای خود به این مکان‌ها مراجعه کرده‌اند.


در حال حاضر موکب‌های عراقی در حال جمع‌آوری است و از ظهر امروز خدمات مواکب عراقی در شهر کربلا به پایان رسیده و تنها بخشی از مواکب به ارائه خدمات پذیرایی و اسکان می‌پردازند.


با توجه به موج بازگشت زائران به مقاصد خود، توصیه می‌شود که زائران در مسیر برگشت رعایت نکات ایمنی را داشته باشند تا دچار حادثه نشوند.


 


 


 


| شناسه مطلب: 98101




اربعین اربعین 98



نظرات کاربران