پاکبانان ایرانی شهر کربلا را پاک‌سازی کردند پاکبانان ایرانی شهر کربلا را پاک‌سازی کردند پاکبانان ایرانی شهر کربلا را پاک‌سازی کردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پاکبانان ایرانی شهر کربلا را پاک‌سازی کردند پاکبانان ایرانی شهر کربلا را پاک‌سازی کردند پاکبانان ایرانی شهر کربلا را پاک‌سازی کردند پاکبانان ایرانی شهر کربلا را پاک‌سازی کردند پاکبانان ایرانی شهر کربلا را پاک‌سازی کردند

پاکبانان ایرانی شهر کربلا را پاک‌سازی کردند

باوجوداینکه مراسم اربعین حسینی در کربلای معلا پایان‌یافته است، اما پاکبانان ایرانی همچنان برای پاک‌سازی معابر شهری در کربلای معلا فعال هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع‌رسانی حج از کربلای معلا، باوجوداینکه مراسم اربعین حسینی در کربلای معلا پایان‌یافته است، اما پاکبانان ایرانی همچنان برای پاک‌سازی معابر شهری در کربلای معلا فعال هستند.


محمد رستمی از پاکبانان ایرانی در این زمینه گفت: خدا امسال قسمت ما کرد تا برای اولین بار به کربلای معلا اعزام شویم و به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمت کنیم و این افتخار بزرگی است که نصیب ما شده است.


وی افزود: 10 روز است که در شهر کربلا حضور داریم و هر روز از نماز صبح تا پاسی از شب در خیابان‌ها به پاک‌سازی و تنظیف می‌پردازیم، خوشبختانه امسال زائران همکاری بسیار خوبی داشتند و در مقایسه با سال گذشته حجم زباله‌ها کاهش‌یافته بود.


رضا درتومی از دیگر پاکبانان ایرانی خاطرنشان کرد: عشق به اباعبدالله الحسین (ع) زمان و مکان نمی‌شناسد باوجوداینکه بسیار از زائران به ایران اسلامی بازگشته‌اند، اما نیروهای خدمات شهری و شهرداری همچنان مشغول فعالیت هستند و در تلاش‌اند تا چهره شهر کربلای معلا را زیبا کنند.


وی یادآور شد: فعالیت ما در کربلای معلا با مشارکت شهرداری این شهر انجام می‌گیرد و در تلاشیم تا به نیروهای شهرداری کربلا کمک کنیم تا آن‌ها در ارائه خدمات به زائران راحت‌تر باشند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران