برنامه‌ سخنرانی بعثه رهبری در حرم حسینی آغاز شد/تصاویر برنامه‌ سخنرانی بعثه رهبری در حرم حسینی آغاز شد/تصاویر برنامه‌ سخنرانی بعثه رهبری در حرم حسینی آغاز شد/تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برنامه‌ سخنرانی بعثه رهبری در حرم حسینی آغاز شد/تصاویر برنامه‌ سخنرانی بعثه رهبری در حرم حسینی آغاز شد/تصاویر برنامه‌ سخنرانی بعثه رهبری در حرم حسینی آغاز شد/تصاویر برنامه‌ سخنرانی بعثه رهبری در حرم حسینی آغاز شد/تصاویر برنامه‌ سخنرانی بعثه رهبری در حرم حسینی آغاز شد/تصاویر

برنامه‌ سخنرانی بعثه رهبری در حرم حسینی آغاز شد/تصاویر

با توجه به برگزاری اجتماع باشکوه و میلیونی زائران اربعین و توقف موقت برنامه بعثه در حرم حسینی از صبح امروز برنامه سخنرانی و مداحی زائران ایرانی در حرم سیدالشهدا (ع) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع‌رسانی حج از کربلای معلا، با توجه به برگزاری اجتماع باشکوه و میلیونی زائران اربعین و توقف موقت برنامه بعثه در حرم حسینی از صبح امروز برنامه سخنرانی و مداحی زائران ایرانی در حرم سیدالشهدا (ع) آغاز شد.


بر اساس این گزارش، مراسم سخنرانی حرم حسینی، پس از اقامه نماز جماعت صبح و با قرائت زیارت عاشورا آغاز و پس‌ازآن حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان سخنرانی کرد و نریمانی از مداحان اهل‌بیت به ذکر مصیبت پرداخت.


این گزارش حاکی است، برنامه‌ سخنرانی بعثه مقام معظم رهبری در حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) از هفته آینده پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود. همچنین برنامه روایتگری مصور واقعه عاشورا توسط راویان اعزامی بعثه مقام معظم رهبری از هفته آینده در خیمه‌گاه امام حسین (ع) برپا خواهد شد.


گفتنی است، مراسم دعای کمیل و دعای ندبه این هفته با حضور زائران ایرانی به همت بعثه مقام معظم رهبری در خیمه‌گاه حسینی برگزار می‌شود.


 


 


| شناسه مطلب: 98143







نظرات کاربران