مراسم تجلیل از خادمان اربعین 98 برگزار شد

در مراسمی با حضور رئیس سازمان حج و زیارت از خادمان و فعالان اربعین 98 در کربلای معلا تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع‌رسانی حج از کربلا معلا، مراسم تجلیل از خادمان و فعالان اربعین 98، شامگاه دوشنبه 29 مهرماه با حضور علی‌رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت و حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجف نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در محل هتل جواهر در شهر کربلای معلا برگزار شد.


در ابتدای این مراسم محمد آزاد معاون توسعه و منابع انسانی سازمان حج و زیارت گفت: امسال سازمان حج و زیارت تلاش کرد که در اربعین حسینی قدمی را در راه خدمت به زائران امام حسین (ع) بردارد و به همین منظور در ابتدای عملیات توسط رئیس سازمان حج و زیارت، آقای مصطفی قاسمی به‌عنوان مدیر عملیات اربعین معرفی شد و وی از ابتدا در صحنه حضور یافت و به ایفای نقش خود پرداخت.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجف نجفی روحانی نیز در این مراسم رمز موفقیت در هر کاری را دو چیز دانست و گفت: یکی از این رمزها تلاش عالمانه و مدبرانه و دیگری اخلاص است، اگر این دو باشد حتماً انسان به موفقیت می‌رسد.


وی افزود: همه عزیزانی که در اربعین حسینی آمدند و تلاش کردند، جای تقدیر و تشکر دارد، اما باید بدانیم که در اینجا وظیفه‌داریم از خداوند سپاسگزار باشیم برای این توفیق و از سوی دیگر از حضرت سیدالشهدا (ع) اعتذار کنیم اگر کوتاهی و یا کاستی بود ما را ببخشد.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق تصریح کرد: اربعین امسال بهتر از سال گذشته بود و ویژگی برجسته‌ای داشت که حضور نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت به همراه و همکارانشان در عتبات و در جمع راهپیمایان برای اولین بار رخ داد و ایشان از نزدیک همه‌جا حضور یافتند و این حرکت بی‌سابقه بود و این قدم بزرگی است.


در ادامه این جلسه مصطفی قاسمی مدیر عملیات اربعین 98 و آقای علی‌رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت کشور سخنرانی و از تلاش‌های خالصانه خادمان اربعین 98 تقدیر کردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران