نمایشگاه عکس «من و دوست اربعینی‌ام» برپا شد نمایشگاه عکس «من و دوست اربعینی‌ام» برپا شد نمایشگاه عکس «من و دوست اربعینی‌ام» برپا شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نمایشگاه عکس «من و دوست اربعینی‌ام» برپا شد نمایشگاه عکس «من و دوست اربعینی‌ام» برپا شد نمایشگاه عکس «من و دوست اربعینی‌ام» برپا شد نمایشگاه عکس «من و دوست اربعینی‌ام» برپا شد نمایشگاه عکس «من و دوست اربعینی‌ام» برپا شد

نمایشگاه عکس «من و دوست اربعینی‌ام» برپا شد

نمایشگاه آثار منتخب دومین دوره مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی‌ام» عکس‌های سلفی زائران شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین با میزبانان عراقی و دوستان اربعینی در نگارخانه مهر برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، این نمایشگاه در قالب ۲۷ قاب از آثار راه یافته به مرحله نهایی داوری این مسابقه عکس سلفی است و آثار زائران پیاده‌روی اربعین را در خود جای داده است که با میزبانان عراقی و همسفران عکس سلفی گرفته‌اند.


در این نمایشگاه آثار مجید تال، علی ابک، علی درزی رامندی، متین عابدی، آزاده ایمانی، مرتضی فیض، حسین نعیم الموسوی، سعید هاشمی گازار، حسین عبدلی، امین جاوید، سید فرهاد فیاضی، مهدی ابوالقاسمی، سعید رمضانی، محمد اکبری، حسین افضلی پورفریدونی، امیرمحمد شول، علی رضایت، احمد ملکی، امیرحسین سربیشه، مسعود شهبازی، اکرم جمعی و امیرصاحب گندشمین، امیرحسین سربیشه، احمد ملکی، حمیدرضا منتظری گلپایگانی، زهرا حائری، سیدمحمد امین سیدان، احسان رأفتی و مرتضی امین‌الرعایایی به نمایش گذاشته شده است.


مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی‌ام» سه دوره به همت فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار شده و این فرهنگسرا در حال حاضر چهارمین دور این مسابقه را برگزار می‌کند.


نمایشگاه عکس «من و دوست اربعینی‌ام» تا هفتم آبان ماه همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۸ در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی میزبان علاقه‌مندان است.  


نمایشگاه شور و شین در باغ موزه قصر
بیست و دومین نمایشگاه سالانه محرم با عنوان «شور و شین» به همت انجمن علمی هنرهای تجسمی ایران در نگارخانه ملک الشعرای بهار باغ موزه قصر برپا شده است.
در این نمایشگاه،۱۵۰ اثر از هنرمندان سراسر کشور با هدف بیان حماسه عاشورا، فراهم آوردن بستری مناسب برای ارائه توانمندی‌ها و کشف استعدادهای هنری و به تصویرکشیدن واقعه عاشورا از نگاه هنرمندان در دو قالب پوستر و عکس به نمایش گذاشته شده است.
نمایشگاه «شور و شین» تا یکم آبان همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ در نگارخانه ملک الشعرای بهار باغ موزه قصر به نشانی انتهای خیابان شهید مطهری، خیابان شهدای ناجا میزبان علاقه‌مندان است.


| شناسه مطلب: 98163




اربعین نمایشگاه



نظرات کاربران