کاروان‌های زیارتی از چهارم آبان به عتبات اعزام می‌شوند

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، سازمان حج و زیارت اعزام جدید کاروان‌های زیارتی عتبات را از چهارم آبان ماه به عتبات عالیات اعزام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع‌رسانی حج از کربلا معلا، براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، سازمان حج و زیارت اعزام جدید کاروان‌های زیارتی را از چهارم آبان ماه به دو صورت زمینی و هوایی به عتبات عالیات اعزام خواهد کرد.


براساس این گزارش، کاروان‌های زیارتی همچون گذشته با قیمت قبلی در قالب بسته‌های زیارتی هفت روزه به عتبات اعزام می‌شوند که سه شب در نجف اشرف، سه شب در کربلای معلا و یک شب را در کاظمین اقامت خواهند داشت.


این گزارش حاکی است، با توجه به برگزاری مراسم باشکوه و میلیونی اربعین حسینی، سازمان حج و زیارت به‌صورت موقت در دهه پایان مهرماه اعزام زئران را به مدت 15 روز متوقف کرد که از هفته آینده اعزام‌های جدید  از سر گرفته خواهد شد.


برای اعزام‌های جدید زائران به عتبات، داشتن روادید الزامی است؛ اما هیچ هزینه‌ای از زائران برای صدور روادید دریافت نخواهد شد.


طبق اعلام ستاد اربعین، از 17 مهر تا روز اربعین (27 مهر) 1336 پرواز عتبات توسط شرکت‌های هواپیمایی انجام شد و این پروازها تا پایان وقت روز 30 مهرماه ادامه داشت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران