رمز ماندگاری نهضت امام حسین (ع) رمز ماندگاری نهضت امام حسین (ع) رمز ماندگاری نهضت امام حسین (ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رمز ماندگاری نهضت امام حسین (ع) رمز ماندگاری نهضت امام حسین (ع) رمز ماندگاری نهضت امام حسین (ع) رمز ماندگاری نهضت امام حسین (ع) رمز ماندگاری نهضت امام حسین (ع)

رمز ماندگاری نهضت امام حسین (ع)

نماینده بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اگر کسی با خدا پیوند برقرار کند خداوند حرکت او را جاودانه می‌کند و دینداری، خداباوری و خدامحوری از جمله ویژگی‌های مهم امام حسین (ع) بوده که باعث ماندگار شدن شخصیت و نهضت ایشان شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت‌الله حسینی‌ بوشهری در آیین سوگواری سرور و سالار شهیدان در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: ماندگاری حادثه عاشورا یکی از مباحث مهم در خصوص قیام امام حسین (ع) است که همواره توجه بسیاری از اندیشمندان، نویسندگان و صاحب‌نظران را به خود جلب کرده است.


وی قیام عاشورا را یک حادثه استثنایی در تاریخ بشریت دانست و تصریح کرد: ما انقلاب‌های مختلف با انگیزه‌های متفاوتی را در عالم داشته و داریم اما پس از مدتی به فراموشی سپرده‌ شده و یا کم‌فروغ شده‌اند اما حادثه عاشورا این‌گونه نبوده است.


نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: با تمام مخالفت‌هایی که در طول تاریخ با این نهضت صورت گرفته حادثه عاشورا مانند آفتابی عالم‌تاب برای کل بشریت نورافشانی می‌کند.


عاشورا دانشگاه کامل برای تمامی اقشار جامعه است


آیت‌الله حسینی‌ بوشهری با اشاره به اینکه عاشورا دانشگاه و مدرسه‌ای کامل برای تمامی اقشار جامعه است، افزود: آنچه از مجموعه آیات و روایات واضح و مبرهن است اینکه اگر کسی با خدا پیوند برقرار کند خداوند حرکت او را جاودانه می‌کند.


رئیس هیات علمی بعثه مقام معظم رهبری اظهار کرد: افرادی که از ایمان و عمل صالح برخوردار هستند خداوند محبتشان را در دل‌ها قرار داده و این یکی از خصوصیات بارز امام حسین (ع) است.


نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: دینداری، خداباوری و خدامحوری از جمله ویژگی‌های مهم امام حسین (ع) بوده که باعث ماندگار شدن شخصیت و نهضت ایشان شده است.


آیین سوگواری سرور و سالار شهیدان به میزبانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و با حضور نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم، رؤسا و اعضای هیأت رییسه، مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و کارشناسان فرهنگی دانشگاه‌های استان بوشهر برگزار شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران