مراجعه 900 هزار زائراربعین به مراکز پزشکی حج مراجعه 900 هزار زائراربعین به مراکز پزشکی حج مراجعه 900 هزار زائراربعین به مراکز پزشکی حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مراجعه 900 هزار زائراربعین به مراکز پزشکی حج مراجعه 900 هزار زائراربعین به مراکز پزشکی حج مراجعه 900 هزار زائراربعین به مراکز پزشکی حج مراجعه 900 هزار زائراربعین به مراکز پزشکی حج مراجعه 900 هزار زائراربعین به مراکز پزشکی حج

مراجعه 900 هزار زائراربعین به مراکز پزشکی حج

نماینده هیئت پزشکی حج و زیارت در کربلای معلا از مراجعه حدود 900 هزار زائر ایرانی به مراکز درمانی و پایگاه‌های هلال‌احمر در ایام اربعین حسینی 98 در عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، دکتر دهقان نماینده هیئت پزشکی حج و زیارت در کربلای معلا، در جلسه آسیب‌شناسی اربعین 98 در کربلای معلا گفت: امسال تعداد بیماران بدحال برای مراجعه به مراکز درمانی هلال‌احمر در عراق در مقایسه با سال گذشته افزایش داشت.


وی افزود: خوشبختانه در حوزه بهداشتی مواکب در مقایسه با سال گذشته رشد خوبی داشتند به همین دلیل زائران کمتر با بیماری‌ها درگیر شدند و در این حوزه مشکل خاصی نداشتیم.


دهقان خاطرنشان کرد: امسال2300 نیرو به‌عنوان کادر پزشکی از سوی جمعیت هلال‌احمر به اربعین اعزام شدند که 24 ساعته به زائران خدمات پزشکی ارائه می‌کردند.


وی ادامه داد: امسال 30 پزشک متخصص در 30 پایگاه امدادی و درمانی هلال‌احمر در عراق فعالیت می‌کردندکه 6 پایگاه در کربلا، 5 پایگاه در مسیر نجف تا کربلا، 5 پایگاه در نجف اشرف، 3 پایگاه در کاظمین و یک پایگاه در سامرا دایر کرده بودیم.


نماینده هیئت پزشکی حج و زیارت در کربلای معلا تصریح کرد: امسال حدود 900 هزار مراجعه‌کننده به مراکز پزشکی هلال‌احمر داشتیم که 633 هزار نفر آن‌ها به‌صورت رسمی ویزیت و در آمار ثبت شدند و مابقی به‌صورت سرپایی مداوا شدند.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران