چگونه خادم حرم امام رضا (ع) شوید؟

مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی مراحل و روند خادم شدن در حرم مطهر امام رضا (ع) را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، محمد توکلی مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی در رادیو اربعین گفت: لحظه به لحظه حضور در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برای زائران و خدمه مجموعه آستان قدس توام با کرامت است و قطعا تمام اموری که در حرم مطهر انجام می شود با عنایت حضرت صورت می گیرد.


وی با اشاره به کرامتی عجیب در حرم امام رضا (ع) بیان داشت: روزی خانم زائری که از تهیه جهیزیه دخترش عاجز شده بود به دفتر خدمه مراجعه و درخواست کمک کرد، بنده به این خانم گفتم که از خود حضرت بخواهند، ما هنوز در حال گفتگو بودیم که آقایی وارد دفتر شدند و حواله ای را از طرف دوست خود به ما دادند و گفتند اگر فرد نیازمندی در حرم بود این حواله را به او هدیه کنید.


مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی همچنین درخصوص مراحل و روند خادم امام رضا (ع) شدن گفت: متقاضیان خدمت در حرم مطهر رضوی به دو دسته ساکنین و غیرساکنین مشهد مقدس تقسیم می شوند. ساکنان مشهد می توانند به بست شیخ طوسی مراجعه کنند و با ارائه مدارک خود و در صورت واجد شرایط بودن خادم حضرت شوند و غیرساکنین نیز با مراجعه به سایت آستان قدس و ثبت نام در بخش خادم یاران در مجموعه حرم رضوی خدمت کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران