ادامه فعالیت قرارگاه اربعین قم تا 10 ربیع الاول در مسجدجمکران ادامه فعالیت قرارگاه اربعین قم تا 10 ربیع الاول در مسجدجمکران ادامه فعالیت قرارگاه اربعین قم تا 10 ربیع الاول در مسجدجمکران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ادامه فعالیت قرارگاه اربعین قم تا 10 ربیع الاول در مسجدجمکران ادامه فعالیت قرارگاه اربعین قم تا 10 ربیع الاول در مسجدجمکران ادامه فعالیت قرارگاه اربعین قم تا 10 ربیع الاول در مسجدجمکران ادامه فعالیت قرارگاه اربعین قم تا 10 ربیع الاول در مسجدجمکران ادامه فعالیت قرارگاه اربعین قم تا 10 ربیع الاول در مسجدجمکران

ادامه فعالیت قرارگاه اربعین قم تا 10 ربیع الاول در مسجدجمکران

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: در ایام اربعین دو هزار خادم به‌صورت شبانه‌روزی و در سه شیفت کاری به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی کردند. البته فعالیت‌های قرارگاه مردمی اربعین تا ۱۰ ربیع‌الاول در مسجد مقدس جمکران ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مهدی قربانی کرم مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: امسال چهارمین سال است که شهر مقدس قم افتخار میزبانی زائران اربعین حسینی بود.


وی افزود: قرارگاه مردمی اربعین قم از ۱۳ مهرماه فعالیت خود را آغاز و تا روز گذشته از زائران حسینی پذیرایی کرد و در مدت ۲۶ روز، ۱۵۲ هزار زائر از ۱۴ کشور اسکان و پذیرایی شدند.


قربانی کرم با اشاره به اهمیت فعالیت فرهنگی برای زائران تصریح کرد: حدود ۲۰۰ مبلغ نیز باهدف ارائه خدمات فرهنگی در قرارگاه مردمی اربعین قم فعالیت کردند و ۴۰۰ مبلغ در بخش‌های مختلف قرارگاه به زبان‌های اردو، عربی، انگلیسی، آذری و پشتو با زائران خارجی ارتباط برقرار کرده و به ترویج معارف اهل‌بیت (ع) و رفع شبهات پرداختند.


مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم بیان کرد: دو هزار خادم به‌صورت شبانه‌روزی و در سه شیفت کاری به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی کردند. البته فعالیت‌های قرارگاه مردمی اربعین تا ۱۰ ربیع‌الاول در مسجد مقدس جمکران ادامه خواهد داشت.


| شناسه مطلب: 98294




اربعین قم



مطالب مرتبط

نظرات کاربران