نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تولیت شرعی حرم عباسی دیدار کرد نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تولیت شرعی حرم عباسی دیدار کرد نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تولیت شرعی حرم عباسی دیدار کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تولیت شرعی حرم عباسی دیدار کرد نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تولیت شرعی حرم عباسی دیدار کرد نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تولیت شرعی حرم عباسی دیدار کرد نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تولیت شرعی حرم عباسی دیدار کرد نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تولیت شرعی حرم عباسی دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تولیت شرعی حرم عباسی دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه سفر به عتبات با تولیت شرعی حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) در کربلای معلا دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و آقای علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه سفر به عتبات عالیات با حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد صافی تولیت شرعی حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) در کربلای معلا دیدار و گفتگو کردند.


بر اساس این گزارش،‌ در این دیدار که تولیت اجرایی حرم عباسی و حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق حضور داشتند، در خصوص مسائل مختلف فرهنگی زائران در عتبات بحث و تبادل نظر شد.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این دیدار از همکاری و مساعدت شایسته عتبه عباسی در تعامل با بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت تقدیر کرد و گفت: در این سفر تلاش کردیم که از نزدیک مسائل مختلف را مورد بحث و بررسی قرار دهیم و همچنین با مسئولان عتبه دیدار و گفتگو و از همکاری آن‌ها تقدیر کردیم که امیدواریم این تعاملات و همکاری‌های همچنان ادامه داشته باشد.


رئیس سازمان حج و زیارت نیز در این دیدار از همکاری‌های تولیت شرعی حرم عباسی تقدیر و وی را برای زیارت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) به مشهد مقدس دعوت کرد.


حجت الاسلام والمسلمین صافی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از دیدار مسئولان حج و زیارت ایران گفت: ما خادم زائران حسینی هستیم و تلاش می کنیم تا بهترین خدمات را به آن ها ارائه کنیم، خوشبختانه با مسئولان ایرانی نیز در عراق تعامل بسیار خوبی داریم.


وی با بیان اینکه بسیار از شیعیان به حضرت عباس (ع) عشق می ورزند، تصریح کرد: عشق به حضرت ابوالفضل (ع) محدود به قشر و طایفه خاصی نیست، همه ادیان به این حضرت ارادات دارند و این موضوع برای همگان ثابت شده است.


 




نظرات کاربران