تشریح عملکرد رسانه ای پلیس در اربعین حسینی (ع) سال 98 تشریح عملکرد رسانه ای پلیس در اربعین حسینی (ع) سال 98 تشریح عملکرد رسانه ای پلیس در اربعین حسینی (ع) سال 98 بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تشریح عملکرد رسانه ای پلیس در اربعین حسینی (ع) سال 98 تشریح عملکرد رسانه ای پلیس در اربعین حسینی (ع) سال 98 تشریح عملکرد رسانه ای پلیس در اربعین حسینی (ع) سال 98 تشریح عملکرد رسانه ای پلیس در اربعین حسینی (ع) سال 98 تشریح عملکرد رسانه ای پلیس در اربعین حسینی (ع) سال 98

تشریح عملکرد رسانه ای پلیس در اربعین حسینی (ع) سال 98

رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا ضمن تشریح عملکرد رسانه ای پلیس در اربعین حسینی (ع) سال 98 گفت :صدا وسیما در انعکاس اخبار ماموریت پلیس در اربعین عملکرد " ممتاز" و " قابل تقدیری "داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سرهنگ «سید احمد خسروی» عملکرد رسانه ای نیروی انتظامی در اربعین حسینی (ع) سال 98 را تشریح و به ارائه آمار مقایسه ای نسبت به سال گذشته پرداخت وگفت: در بازه زمانی 8 شهریورماه (یکم ماه محرم) تا 2 آبان  1398، یک هزار و 350 خبر در خصوص اقدامات پلیس درماموریت عظیم اربعین حسینی (ع) در قالب "قرارگاه اربعین" در سایت های اینترانتی و اینترنتی پلیس منتشر شد که در مقایسه با سال گذشته که یک هزار و 240 خبر در سایت های مذکور انتشار یافته بود، رشد 8 درصدی را در  انتشار خبر نشان می دهد.


وی ادامه داد: از مجموع اخبار انتشار یافته، 900 خبر در سایت اینترانتی و 450 خبر در سایت اینترنتی پلیس منتشر شد و در مقایسه با سال گذشته که 890 خبر در ناجانت و 350 خبر در اینترنت انتشار یافته9 بود به ترتیب رشد 1.1 درصدی و 28.5 درصدی را نشان می دهد.


رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا تصریح کرد: همچنین یک هزار و 500 فرم عکس از اقدامات پلیس در ایام اربعین در قالب 70 گزارش تصویری منتشر شد که این میزان با آمار سال گذشته برابر بوده است.


سرهنگ خسروی همچنین عنوان کرد: در سال جاری 453 پیامک برای بیش از 10 هزار مخاطب ارسال شده که در مقایسه با سال گذشته ( 252 پیامک برای همین تعداد مخاطب) 79.36 درصد رشد داشته است.


رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا همچنین به تشریح انتشار اخبار در رسانه ملی پرداخت و با اشاره به همراهی و همکاری رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب، مجازی، خبرگزاری ها، سایت های خبری و ... با نیروی انتظامی در انتشار اخبار مرتبط با کنگره عظیم و معنوی اربعین حسینی (ع)، خاطرنشان کرد: جا دارد از همکاری رسانه ملی با نیروی انتظامی در اطلاع رسانی و انعکاس اخبار ماموریت اربعین حسینی (ع) به ویژه در بخش های مختلف خبری،  تقدیر داشته باشم. 


رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا در پایان گفت: انصافا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در این ماموریت معنوی و بزرگ خوش درخشید  و  کارنامه ممتاز و  قابل تقدیری دارد، قدردان این همکاری و هم افزایی بی نظیر هستیم و از این تربیون مراتب قدرشناسی و قدردانی خود را اعلام می کنیم.


| شناسه مطلب: 98301




اربعین پلیس



مطالب مرتبط

نظرات کاربران