حضور نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت در جمع راهپیمایان یوم الله ١٣ آبان + فیلم حضور نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت در جمع راهپیمایان یوم الله ١٣ آبان + فیلم حضور نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت در جمع راهپیمایان یوم الله ١٣ آبان + فیلم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت در جمع راهپیمایان یوم الله ١٣ آبان + فیلم حضور نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت در جمع راهپیمایان یوم الله ١٣ آبان + فیلم حضور نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت در جمع راهپیمایان یوم الله ١٣ آبان + فیلم حضور نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت در جمع راهپیمایان یوم الله ١٣ آبان + فیلم حضور نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت در جمع راهپیمایان یوم الله ١٣ آبان + فیلم

حضور نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت در جمع راهپیمایان یوم الله ١٣ آبان + فیلم

سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت با حضور در مسیر راهپیمایی 13 آبان در تهران، با مردم، دانشجویان و دانش آموزان دراین تظاهرات ضد آمریکایی همراه شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و آقای علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج وزیارت به اتفاق جمعی ازمعاونین و کارکنان بعثه و سازمان حج وزیارت با حضور در مقابل لانه جاسوسی آمریکا همراه با مردم، دانشجویان و دانش آموزان در تظاهرات ضد آمریکایی 13 آبان شرکت کردند.


حجت‌الاسلام والمسلیمن نواب و آقای رشیدیان مسیر خیابان طالقانی از تقاطع خیابان ولی عصر تا مقابل لانه جاسوسی آمریکا را در جمع راهپیمایان یوم الله ١٣ آبان طی کردند و دراین مسیرازتعدادی ازغرفه های موجود بازدید کردند و به درخواست گروههایی از    دانش آموزان با آنها عکس گرفتند.


حجت الاسلام والمسلمین نواب درحاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در گفتگویی با بیان اینکه پیامبر اسلام (ص) وظیفه داشت تا همه انسان ها را راهنمایی کند، اظهار داشت: رسول اکرم در مقابل کفار و کسانی که در مقابل اسلام می ایستادند بر طبق دستورات الهی سخت برخورد می کرد.


وی افزود: ما با تمام ملت های جهان جز آنها که علیه اسلام و انقلاب توطئه چینی می کنند هماهنگ هستیم ودر مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و همچنین رژیم صهیونیستی که سرزمین مسلمانان فلسطینی را غصب کرده است با حالت «اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّار» برخورد می کنیم.


نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت در ادامه با محکوم کردن روحیه استکباری حاکمان آمریکا تصریح کرد: روز13 آبان یادآور سه رویداد مهم تبعید حضرت امام خمینی (رض)، شهادت جمعی از دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست که درظاهر سفارتخانه؛ ولی علیه ملت ایران جاسوسی می کرد.


وی با اشاره به اینکه سفارتخانه های آمریکا در کشورهای دیگرنیز لانه جاسوسی علیه ملت هاست، افزود: آمریکا درهمه جای دنیا سرمایه های کشورهای دیگر را بعنوان منافع ملی خود تلقی و سعی می کند این سرمایه ها را که حق مردم آن کشور است با ترفندهای مختلف، تصاحب کند.


وی ابراز امیدواری کرد: حرکتی که از ایران اسلامی شروع شده و در برخی کشورهای منطقه هم نمود پیدا کرده است برطبق آیات شریفه قرآن (که عاقبت افرادی که در مقابل حق می ایستند، شکست است)، به شکست مستکبران جهان منجر شود وهمانطور که قرآن وعده داده است زمین در اختیار صالحان که وارثان حقیقی آن هستند، قرار گیرد. 


وی درپایان حضور پرشور مردم، بویژه نوجوانان وجوانان دراین تظاهرات را با وجود گذشت حدود ۴۰ سال از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نشان دهنده آن دانست که مردم پای انقلاب‌ شان ایستاده و به آینده امیدوارند.



 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران