بخش «گزارش خبری» به موضوعات سوگواره عبرات اضافه شد بخش «گزارش خبری» به موضوعات سوگواره عبرات اضافه شد بخش «گزارش خبری» به موضوعات سوگواره عبرات اضافه شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بخش «گزارش خبری» به موضوعات سوگواره عبرات اضافه شد بخش «گزارش خبری» به موضوعات سوگواره عبرات اضافه شد بخش «گزارش خبری» به موضوعات سوگواره عبرات اضافه شد بخش «گزارش خبری» به موضوعات سوگواره عبرات اضافه شد بخش «گزارش خبری» به موضوعات سوگواره عبرات اضافه شد

بخش «گزارش خبری» به موضوعات سوگواره عبرات اضافه شد

دبیرخانه چهارمین سوگواره بین‌المللی عبرات از اضافه شدن یک‌رشته جدید به موضوعات این سوگواره خبر داد و اعلام کرد که خبرنگاران، اهالی رسانه و مطبوعات می‌توانند در خصوص مباحث خبری در این جشنواره شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی حج، دبیرخانه چهارمین سوگواره بین‌المللی عبرات از اضافه شدن یک‌رشته جدید به موضوعات این سوگواره خبر داد و اعلام کرد که خبرنگاران، اهالی رسانه و مطبوعات می‌توانند در خصوص مباحث خبری در این جشنواره شرکت کنند.


بر اساس این گزارش، «گزارش خبری اربعین» یکی از بخش‌های جدید سوگواره عبرات است که از سوی دبیرخانه چهارمین سوگواره بین‌المللی عبرات در کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین انتخاب‌شده است.


این گزارش حاکی است، خبرنگاران، اهالی رسانه و مطبوعات می‌توانند در رشته گزارش خبری با زیر بخش‌های تیتر برتر و خبر برتر در موضوع اربعین حسینی آثار خود را به دبیرخانه این همایش تا 25 آبان ماه ارسال کنند.


 علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال اثر به چهارمین سوگواره بین‌المللی عبرات از طریق سامانه abarat.alarbaeen.ir، پست الکترونیکی abarat.alarbaeen@gmail.com، دایرکت اینستاگرام سوگواره به آدرس:abarat.alarbaeen@ و شماره تلفن ۰۹۰۱۱۹۱۷۴۲۸ در واتساپ اقدام کنند.


گفتنی است، چهارمین سوگواره عبرات با محوریت موضوع پیاده‌روی اربعین حسینی به‌عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی مذهب تشیع، در ۹ بخش هنری شعر و ادب، داستان و سفرنامه، خوشنویسی، نقاشی و تصویرسازی، پوستر، عکس، فیلم کوتاه و مستند، نماهنگ و قطعات صوتی و تصویری، آثار رادیویی از سوی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران