درخواست‌ تمام زائران اربعین در حوزه بیمه رسیدگی شد

مسؤول بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت با اشاره به رضایتمندی زائران از خدمات بیمه‎ای در اربعین امسال گفت: تمام درخواست‌های زائران با تسریع در محل پیگیری و بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، ناصر شاهنده مسؤول بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت در خصوص برنامه‌های انجام گرفته برای ایام اربعین حسینی اظهار داشت: ما به عنوان یکی از کارگروه‌های کمیته ثبت‌نام و اعزام اربعین حسینی به فعالیت در ایام اربعین پرداختیم و برای نخستین‌بار در قالب تیم‌های کارشناسی، نظارت بر حسن اجرای عملکرد بیمه‌ای و درمانی را انجام دادیم‌.


وی افزود: برنامه‌ریزی‌های خوب و دقیقی برای حضور فعال در ایام اربعین حسینی انجام گرفت و تیم‌های کارشناسی مجرب و با تجربه در پایانه‌های مرزی، شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و به طور سیار در سامرا و طول مسیر حضور یافتند.


شاهنده با اشاره به برنامه‌های انجام گرفته در ایام اربعین حسینی گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها بحث نظارت بر حسن انجام اجرای تعهدات شرکت منتخب بیمه‌گر و خدمات درمانی به زائران بود؛ البته امسال با توجه به فعالیت واحد امداد و راهنمایی زائر بر عملکرد این بخش نیز نظارت می‌کردیم.


وی تصریح کرد: رسیدگی به درخواست‌ها و شکایت‌های زائران و تسریع رفع مشکلات آنها در ایام اربعین حسینی به خوبی و با دقت و اهتمام ویژه‌ای انجام گرفت، به گونه‌ای که تمامی درخواست‌ها در محل مورد بررسی قرار می‌گرفت و هیچ درخواستی به زمان بعد از اربعین موکول نشد.


شاهنده تاکید کرد: خوشبختانه عملکرد خوبی را از همکاران بیمه شاهد بودیم و تمامی درخواست‌ها به صورت حضوری رسیدگی شد که این موضوع رضایتمندی زائران را به دنبال داشت.


وی با بیان اینکه طبق بازرسی‌ها و نظرسنجی‌ها بیمه به تعهدات خود به خوبی عمل کرد گفت:تمامی دغدغه ما این بود که زائران احساس کنند خدمات لازم بابت مبلغ پرداختی برای بیمه و خدمات درمانی را دریافت کرده‌اند و این موضوع به آینده و روزهای بعد از اربعین موکول نشود.


مسؤول بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت تصریح کرد: البته انتظار داریم که بیمه در سال‌های آتی از کارشناسان متخصصی که به جغرافیای محیطی اشراف داشته باشند استفاده کند و همچنین تعداد پایگاه‌های مستقر در کشور میزبان و مرزها را افزایش دهد.


وی در پایان اظهار کرد: زائران می‌توانند برای ارائه شکایات و گزارش‌هایی که احیانا در ایام اربعین حسینی مطرح نشده و به بعد موکول شده است، به سامانه bazresi.haj.ir مراجعه کنند.


 


| شناسه مطلب: 98390




اربعین حسینی بیمه



مطالب مرتبط

نظرات کاربران